قوطی برق کناف (کنافی)

  • قوطی برق کناف و کنافی
  • مخصوص دیوارهای کناف و کاذب؛
  • در دو رنگ زرد و مشکی؛
  • نمونه پلاستیکی و نسوز موجود؛
  • دارای کیفیت بالا تولید شده از موادنو؛
برند: گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

9,000 تومان

9467 عدد در انبار

فروخته شده:533
باقی مانده:9467
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

قوطی برق کناف و قوطی کلید کنافی

قیمت قوطی برق کناف و قوطی کلید کنافی زیر فی خرید بازار لاله زار تهران بصورت دست اول با قیمت کارخانه استعلام بگیرید. قیمت قوطی برق در دسته اتصالات لوله برق ساختمان قرار دارد. و در دیوار کاذب استفاده می شود. همچنین با دو پیچ در کنارهها، در فضای خالی دیوار کاذب چفت شده.

قیمت قوطی کلید کناف یا درایوال

خصوصیات قوطی برق کناف یا درایوال

جنس قوطی برق کناف یا کنافی از پلاستیک موادنو بوده بوده، ابعاد آن 7*7 با عمق 5 سانتیمتر نیز می باشد. این قوطی کلید عمق دار مناسب برای نصب دیوارهای کاذب بوده و با سفت نمودن پیچهایی که بر روی آن قرار دارد کاری تمیز و بی نقص را به مصرف کننده ارائه می دهد.

همچنین قبل از خرید قوطی برق درایوال و کنافی که در دو رنگ زرد و قرمز تولید گردیده بایددانست مشکلاتی چون جدایی مکانیز پریز از قوطی را به خود نمی بیند. و خود ایمنی در کار تاسیسات برقی را به مراتب بالا می برد!

قوطی کلید و پریز برق درایوال کناف

قیمت قوطی کلید کنافی

قیمت قوطی کلید کنافی یا قوطی برق کنافی به موارد مختلفی بستگی دارد که شامل: جنس آن (فلزی یا پلاستیکی)، نسوز بودن، عمق، مکانیزم، تعداد خروجی و پیچ، موادنو و معمولی، رابط دار و… نیز می باشد. همچنین در برخی موارد برند تولید کننده نیز تاثیری در قیمت دارد.

بهترین قیمت قوطی کلید برق کنافی یا کناف (درایوال) را از کالای برق ایران ادیسون استعلام بگیرید. فروش اتصالات لوله برق در انواع مختلف نمونه های موجود در بازار به همراه کلیه ملزومات برق ساختمانی و صنعتی بصورت عمده و تک در لاله زار تهران.

چرا قوطی کلید و پریز کناف؟

قوطی کلید و پریز کناف محصولی منحصر به فرد در صنعت برقکشی به حساب می آید. کاربرد این نوع قوطی تنها در دیوار کاذب و کناف بوده و استفاده دیگری ندارد. در واقع نوع طراحی و تولید این کالای برقی جهت نصب در دیوارهای تو خالی و عاری از گچ می باشد.

استفاده از قوطی کلید کنافی یا قوطی درایوال باعث افزایش کیفیت اجرایی و نصب کلید و پریز می گردد. این محصول به اتصال هرچه بهتر پریزها به دیوار کمک می کند. این مهم موجب گردیده تا پریز اتصالی قویع به دیوار داشته؛ و با کشیدن دوشاخه از جای خود جدا نگردد.

یکی از دلایل استفاده برقکاران از این محصول، افزایش سرعت در اجرای برق کشی نیز می باشد. زیرا نصب این نوع قوطی کلید و پریز درایوال آسان بوده و تنها با یک قلاب به دیوار پیچ می خورد. همچنین درده سرهای گچ کاری و چفت کردن در دیوار پر را ندارد.

نحوه نصب این کالا

جهت نصب اصولی قوطی کلید و پریز برق می توانید وارد لینک زیر شوید و از تجربیات ما نیز استفاده لازم را ببرید!
نصب قوطی کلید برق

وزن 0.8 کیلوگرم
ابعاد 7 × 7 × 4.5 سانتیمتر
برند

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

رنگ

زرد

جنس بدنه

پلاستیک

کشور سازنده

ایران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی برق کناف (کنافی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9,000 تومان

9467 عدد در انبار