قوطی کلید عمق دار (عمیق)

  • قوطی برق برق عمق دار با عمق زیاد؛
  • دارای رابط بصورت مجزا؛
  • فروش در رنگ های سفید، مشکی، آبی، قرمز، سبز، زرد؛
  • تعداد در کارتن 300 عدد؛
برند: گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

3,900 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (2 امتیاز)

قوطی کلید عمق دار (عمیق)

قیمت قوطی کلید عمق دار و قوطی برق عمیق نلین رنگی با عمق زیاد در چند رنگ مختلف با توجه به کیفیت آن مناسب می باشد. قیمت قوطی برق از آن دسته کالای برقی بوده که در زیر مجموعه سایز لوله برق pvc و اتصالات آن قرار گرفته است. و برای محافظت از مکانیزم کلید و پریز و سیم متصل شده به آن استفاده می شود.

قیمت قوطی کلید عمیق

قوطی کلید عمق دار در مرحله میانی و نازک کاری تاسیسات برق ساختمان استفاده می گردد. به همین جهت باید از جنس و کیفیت مناسبی برخوردار بوده، تا در هنگام استفاده آسیبی نبیند. و در برابر هرگونه ضربه و فشار در محیط کارگاهی مقاومت لازم را دارا باشد. و دچار آسیب، شکستگی و خورد شدن نشود.

وظیفه اصلی که قوطی کلید با عمق زیاد برعهده دارد، محفاظت از مکانیزم پریز و ایحاد فضای کافی برای اتصال انتخاب سیم و کابل به مکانیزم آن می باشد. عمیق بودن این محصول باعث شده تا سیم ها موجب فشرده شدن برروی هم نشوند. و از تولید حرارت ناشی از فشردگی و هرگونه اتصالی جلوگیری نماید.

قیمت قوطی برق عمیق

قیمت قوطی کلید عمق دار یا قوطی برق عمیق بسته به برند تولید کننده، رابط دار و بدون رابط بودن، جنس بدنه و… نیز متفاوت است. نمونه معمولی از تمامی نمونه ها ارزان تر بوده که از مواد گرانول یا ضایعات پلاستیک تولید می گردد. بعد از این مورد قوطی برق پلاستیکی بوده که از مواد پلاستیک نو تولید شده است.

سایر نمونه های که در بالا اشاره نمودیم شامل قوطی برق کناف (کناف) یا درایوال را داریم؛ که مخصوص دیوارهای کاذب و کناف می باشد. این محصول در یک سایز استاندارد تولید شده که تمامی برندها تولید کننده آن را رعایت می کنند. عمق این کالا به خودیه خود بالا بوده و فضای کافی را دارد.

مورد بعدی که قوطی برق عمیق بوده و از عمق بالای برخودار بوده، قوطی کلید بست نیز می باشد. این برند در دو نمونه با رابط و بدون رابط تولید شده؛ که از مواد پلاستیکی ساخته شده است. همچنین این برند شناخته شده و بسیاری از برقکاران این مدل را سفارش می دهند. نمونه نسوز آن وجود دارد که از pvc تولید شده.

شما کاربران و مشتریان گرامی می توانید بهترین قیمت قوطی برق عمیق یا قوطی عمق شو را از کالای برق درخش میر واقع در خیابان لاله زار پاساژ ادیسون استعلام بگیرید. این واحد فروش محصولات و برندهای بنام و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه داده. و آماده همکاری با پروژه ها و انبوه سازان می باشد.

جهت استعلام قیمت قوطی کلید عمیق با عمق زیاد با کالای برق ایران ادیسون تماس حاصل فرمائید. ارائه این نوع از محصولات بصورت عمده و دست اول برای پروژه ها و انبوه سازان در سریع ترین زمان ممکن. این واحد فروش انواع این نوع محصولات را در انبار خود موجود دارد.

مزیت ها قوطی کلید با عمق زیاد

یکی از مزیتهای قوطی برق عمق دار و قوطی کلیدعمیق نلین آن بوده که پس از گذشت زمان دچار خوردشدگی نمی شود. همچنین پریز برق شما را بصورت مستحکم سرای جای خود نگه می دارد.

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام کشیدن دو شاخه، پریز از جای خود کنده شود؛ قوطی کلید و پریز عمق دار و عمیق با استفاده از عمق استاندارد و دنده های مناسب کناری از این امر جلو گیری می کند.

قوطی کلید عمق دار چیست؟

قوطی کلید عمق دار یا قوطی برق عمیق نوعی اصطلاح در این نوع از محصولات برق کشی ساختمان قلمداد می گردد، این اصطلاح به برند خاصی اشاره نداشته؛ و شامل موارد و برندهای گوناگونی نیز می شود. عمق بالا در این محصولات مزیت اصلی تیز بشمار می آید.

قوطی برق عمیق بطور معمول عمقی معادل ۵ الی ۸ سانتی متر را در بر می گیرد. فضای کافی که ایجاد کرده، موجب افزایش در ایمنی برق کشی ساختمان می گردد. لذا این فضا بر آن گشته تا سائیدگی و فشرده شدن سیم ها به حد اقل برسد.

برندهای مختلفی دست به تولید این نوع محصول برقی زده اند. بطور مثال قوطی کلید بست، آریا، ۱۱۰، قوطی کلید شایلین، نلین، وینو پلاستیک، عمق شو و… از جمله این تولید کنندگان بشمار می آیند. شرکت بست و شایلین در این ویژگی مهم سر شناس ترین برندها نیز می باشند.

برند

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

رنگ

سفبد،مشکی،زرد،آبی،قرمز

جنس بدنه

پلاستیک

کشور سازنده

ایران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی کلید عمق دار (عمیق)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,900 تومان