بازگشت به محصولات
لوله وینو پلاستیک
لوله خم سرد وینو پلاستیک سایز 36 (50) قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 207,000 تومان است.شاخه

زانو عصایی وینو پلاستیک 13 (20)

زانویی عصایی پی وی سی لوله برق سایز 13 (20 یا 2)؛
برند وینو پلاستیک؛
در دو رنگ سفید و زرد؛
مناسب برای لوله برق pvc خم سرد و خم گرم در سایز 13؛

برند: شرکت وینو پلاستیک

8,800 تومان

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

زانو 13 عصایی لوله برق

زانو عصایی لوله برقی پی وی سی pvc سایز 13 یا 20 یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی وینو پلاستیک نیز می باشد. این کالا در دسته لوله برق pvc نسوز از جنس pvc قرار دارد که به منظور ایجاد تغییر مسیر در کانال کشی لوله برق مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت زانو عصایی

زانو برقی پی وی سی عصایی سایز 13 (20) 2 تولید شده توسط گروه تولیدی وینو پلاستیک می باشد. که از قیمت لوله برق 20 خود نیز این محصول را به مصرف کننده ارائه می دهند. و در دو رنگ سفید و زرد نیز تولید می گردند. کیفیت این محصول در مقایسه با سایر نمونه های مشابه به مراتب بالا بوده است.

انواع اتصالات وینو پلاستیک

زانو 13 پی وی سی pvc وینو پلاستیک که پر فروش ترین سایز در اتصالات می باشد. که در دو نوع کوتاه و عصایی تولید می گردد. که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارا می بشد. زاویه این نوع از زانو بصورت 90 درجه طراحی می شود. در حالیکه در برخی موارد با سفارش مشتری زاویه این کالا را می توان تغییر داد.

درهنگام خرید زانو 13 عصایی برند وینو پلاستیک حتما به نشان و چاپ این شرکت بر روی کالا دقت فرمائید و آن را از نمایندگی های معتبر تهیه نمائید. رنگ محصولات وینو در دسته اتصالات زرد و سفید نیز می باشد.

خرید و قیمت زانو 13 عصایی وینو پلاستیک یا سایز 20 2 برقی زیر فی بازار. فروش انواع لوله و اتصالات برق استاندارد زیر فی بازار لاله زار تهران بصورت عمده و ارسال به کلیه نقاط کشور در سریع ترین زمان ممکن.

قیمت زانو عصایی لوله برقی

قیمت زانو عصایی لوله pvc با توجه به پارامتر سایز لوله و مارک تولید کننده متفاوت است. سایز این نوع کالا از نمره 13 (20) شروع شده و تا سایز 40 تولید می گردد. همچنین وینو پلاستیک از نظر کیفی ممتاز سایر نمونه های موجود می باشد.

بهترین قیمت زانو برقی پی وی سی pvc عصایی سایز 13 (20) با برند وینو پلاستیک را در کالای برق ایران ادیسون استعلام بگیرید. فروش کلیه اتصالات و محصولات شرکت وینو پلاستیک با نشان استاندارد در سایت ایران ادیسون.

برند

شرکت وینو پلاستیک

سایز

20 (13.5) (2)

جنس بدنه

pvc

رنگ

زرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زانو عصایی وینو پلاستیک 13 (20)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8,800 تومان