مادگی صنعتی پارت مدل کرال

مادگی صنعتی مدل کرال ؛
تولید شرکت پارت الکتریک ؛
کد 963 ؛
تعداد در کارتن 160 عدد ؛
جنس بدنه پی وی سی و مغزی پلی کربنات ؛

برند: پارت الکتریک

30,000 تومانمتر

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

مادگی صنعتی پارت الکتریک مدل کرال

مادگی صنعتی و سیار پارت مدل کرال یکی دیگر از سری محصولات شرکت پارت الکتریک نیز می باشد که دارای استاندارد کیفی بالایی بوده. این کالای برقی در مقایسه با سایر نمونه های موجود در صنف الکتریک بیشترین خرید و فروش را به خود اختصاص داده و قیمت آن نیز به مراتب رقابتی می باشد.

مادگی صنعتی پارت دارای استاندارد CE اروپا بوده و موفق به کسب گواهی استاندارد ملی ایران نیز شده است. همچنین گواهی نامه های کیفی مختلفی را دارا بوده که خود نشان از کیفیت برتر آن در مدل 963 نیز می باشد.

دو شاخه نری صنعتی پارت

مشخصات فنی و ویژگی ها

مادگی سیار پارت از دو قسمت بدنه و مغزی تشکیل شده است. بدنه اآن تولید شده از مواد پی وی سی pvc بوده که مقاومت آن را در برابر حرارت و خوردگی بالا می برد. همچنین مغزی این کالای برقی از مواد پلی کربنات بوده که خود عایق حرارتی و الکتریکی مناسبی نیز می باشد.

دو شاخه نری پارت با ابعاد 6*6*10 و وزنی معادل 100 گرم ، جریانی معادل 16 آمپر را از خود عبور می دهد. کاربرد این محصول برای اتصال به کابل سیار می باشد که مصارف صنعتی و کارگاهی را به همراه دارد. لیکن مقاومت و کیفیت در این نوع کالا ها حرف اول را می زند!

قیمت مادگی صنعتی سیار پارت الکتریک

قیمت مادگی پارت با توجه به کیفیت متریال استفاده شده در تولید و مقاومت بالا در برابر سایر محصولات مشابه بازار الکتریک به مراتب مناسب می باشد. همچنین برای خرید های عمده و استفاده در پروژه های بزرگ می تواند بهترین گزینه باشد.

بهترین خرید مادگی صنعتی پارت مدل کرال 963 در کالای برق ایران ادیسون زیر فی بازار لاله زار تهران. فروش انواع محصولات پارت الکتریک بصورت عمده و تک توسط iranedison در پاساژ ادیسون لاله زار.

جنس بدنه

مس

برند

پارت الکتریک

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

استاندارد

دارد

گارانتی

1 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادگی صنعتی پارت مدل کرال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی پارت الکتریک شرکت پارت الکتریک تولید کننده انواع محصولات کالای برقی با نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد ؛ که با بیش از سه دهه فعالیت در صنف الکتریک پیشتاز در نمونه های مشابه بازار نیز می باشد و توانسته فعالیت گسترده و قیمت مناسب بازار هدف خود را بدست آورد . گروه تولیدی پارت الکتریک تولید کننده انواع سیم رابط برق ، کلید و پریز ( بارانی ، توکار و روکار ) ، سیستم تهویه ، دو شاخ و سه راهی صنعتی نیز می باشد . که طیف گسترده ای از کالا های برقی را شامل می شود .

30,000 تومانمتر