لوله برق خم سرد یزد پولیکا سایز 16 ( 25 و 2.5 )

لوله برق خم سرد رنگی برند وینو پلاستیک ؛
جهت خرید برای پروژه می توانید تماس بگیرید ؛
قیمت بر اساس هر شاخه 6 متری ؛
دارای رنگ بندی سفید فیلی قزمز زرد ؛
دارنده گواهی استاندارد ملی ایران ؛

برند: یزد پولیکا

89,000 تومان

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

1/5 - (1 امتیاز)

لوله پلیکا برق یزد سایز 16 یا 25 2.5 برقی

لوله پلیکا برق خم سرد یزد سایز 16 یا 25 ( 2.5 ) مدل سوپر فلکس محصولی دیگر از گروه یزد پلیکا نیز می باشد. که دارای کیفیتی ممتاز بوده و سرآمد تمامی نمونه های مشابه لوله برق نسوز upvc می باشد. این واحد تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت به عنوان اولین برند در تولید لوله خم سرد در کشور شناخته شده.

قیمتلوله برق یزد پولیکا

 

استاندارد یزد پولیکا

لوله پلیکا برق یزد سایز 16 و 25 سوپر فلکس دارای انواع گواهی نامه های داخلی و بین المللی نیز می باشد. این شرکت با رعایت تمامی نکات استانداردی در تولید، فرمولاسیون ویژه و استفاده از مواد اولیه درجه یک در آزمایشگاه تخصصی خود انواع تائیدیه ها را به خود اختصاص داده است.

این نوع لوله خم سرد برق برقکشی مناسب برای پوشش و ارائه قیمت کابل افشار نژاد نیز می باشد.

ویژگی لوله برق یزد پولیکا

لوله پولیکا برق یزد سایز 16 یا 25 و 2.5 برقی مدل سوپر فلکس در چهار رنگ سفید، قرمز، زرد و فیلی نیز تولید می گردد. همچنین این محصول برقی دارای ویژگی هایی بوده که آن را از سایر نمونه های مشابه خود متمایز نموده، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

مهم ترین ویژگی لوله برق پلیکا یزد پولیکا قابلیت آنتی یووی (ANTI-UV) بود آنها نیز می باشد که در میان لوله برق یک ویژگی خاص به حساب می آید. این قابلیت باعث می شود تا لوله در برابر اشعه های مضر و نور خورشید مقاوم باشد و تغییر حالت یا خواصیت ندهد.

لوله برق یزد پلیکا 16

سایر ویژگی های لوله برق پلیکا شامل مقاومت محیطی در برابر فرسایش، رطوبت، خوردگی، فشار بالا، نور خورشید، دمای بالا و پایین و … نیز می باشد. همچنین به دلیل وزن کم به راحتی می توان آن را حمل نمود و با توجه با خواص خم سرد آن به راحتی خم خورده و نصب می گردد.

اصطحکاک در لوله پلیکا برق یزد پولیکا بسیار پایین بوده و از آنجا که کاربرد این محصولات جهت برقکاری و سیمکشی نیز می باشد، این مهم امری حائز اهمیت برای برقکاران بوده تا به راحتی کار خود را انجام دهند، و فنر جهت انتقال سیم و کابل دچار گیر کردن نشود.

قیمت لوله یزد پولیکا سایز 16 یا 25

همچنین می نوانید بهترین قیمت لوله پلیکا برق یزد پولیکا سایز 25 یا 16 2.5 ، و سایر وزن ها و سایزهای دیگر را در کالای برق ایران ادیسون واقع در لاله زار جنوبی تهران استعلام بگیرید. و محصول خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمائید.

فروش لوله پلیکا برق یزد و اتصالات با برندهای استاندارد بازار زیر فی در ایران ادیسون؛ لوله و اتصالات یزد پولیکا، وینو پلاستیک ، سازند پلیمر سمنان (برند سپانو پلیمر سمنان)،آتاپایپ (خسرو نیکو پلاست)!

برند

یزد پولیکا

سایز

25 (16) (2.5)

جنس بدنه

pvc

رنگ

سفبد،مشکی،زرد،آبی،قرمز

استاندارد

دارد

طول هر شاخه

6 متر

وزن

1000 گرم

کشور سازنده

ایران

لوله و اتصالات

لوله برق pvc خم سرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله برق خم سرد یزد پولیکا سایز 16 ( 25 و 2.5 )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت تولیدی یزد پولیکا گروه کارخانتجات یزد پولیکا نامی آشنا در تولید انواع لوله و اتصالات مورد استفاده در صنعت فاضلاب و تاسیسات برق نیز می باشد . همچنین این واحد تولیدی با بیش از سه دهه فعالیت و کیفیت بالا در تولید محصولات خود توانسته بازار هدف خود در داخل و خارج از کشور را کسب نماید . یزد پولیکا تمامی موارد استاندارد ملی ایران و استاندارد های بین المللی را در آزمایشگاه و فرمولاسیون محصولات خود را رعایت نموده و همواره کیفیت بالا را چاشنی تولید قرار نهاده است !

89,000 تومان