کابل شبکه cat6 SFTP لگراند با تست فلوک

کابل شبکه cat6 SFTP FLUKE TEST با روکش PVC ؛
برند لگراند ؛

برند: لگراند

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

کابل شبکه cat6 متری لگراند

کابل شبکه cat6 متری یکی از انواع کابل‌های شبکه است که برای انتقال داده‌ها در شبکه‌های محلی (LAN) استفاده می‌شود. این کالا دارای استاندارد TIA/EIA-568-B.2-1 است و می‌تواند با سرعت تا 10 گیگابیت بر ثانیه و فرکانس تا 250 مگاهرتز داده را انتقال دهد. این کابل نسبت به کابل شبکه cat5e دارای عملکرد بهتر، مقاومت بالاتر در برابر نویز و تداخل و طولانی‌تر بودن فاصله انتقال است.

کابل شبکه cat6 لگراند معمولاً دارای دو نوع روکش UTP و SFTP است. روکش UTP (Unshielded Twisted Pair) به معنای جفت سیم پیچیده بدون پوشش است و روکش SFTP (Shielded Foiled Twisted Pair) به معنای جفت سیم پیچیده با پوشش فویل و شیلد است. روکش SFTP باعث کاهش تداخلات الکترومغناطیسی و افزایش کیفیت انتقال داده‌ها می‌شود.

کابل شبکه cat6 لگراند همچنین دارای دو نوع جنس سیم CCA و CU است. جنس CCA (Copper Clad Aluminum) به معنای آلومینیوم پوشیده شده با مس است و جنس CU (Copper) به معنای مس خالص است. جنس CU باعث افزایش راندمان، کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر کابل شبکه می‌شود.

این محصول بستگی به نوع روکش، جنس سیم، طول و برند کابل دارد. برای خرید این کالا با قیمت مناسب و با کیفیت، می‌توانید از فروشگاه‌ های آنلاین معتبر استفاده کنید. برخی از فروشگاه‌ های آنلاین که این محصول را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند عبارتند از:

کابل شبکه cat6 لگراند را از کالای برق درخش میر فروشگاه ایران ادیسون iranedison در دسته‌ بندی تجهیزات شبکه و ارتباطات، می‌توانید از بین انواع این کابلها با برندهای مختلف مانند لگراند، نگزنس، تسکو، بروکس و … انتخاب کنید.

برند

لگراند

استاندارد

دارد

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل شبکه cat6 SFTP لگراند با تست فلوک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *