پریز بارانی روکار ارت دار پارت مدل برکه

پریز ارت دار مدل روکار شرکت پارت الکتریک ؛ کد 132 ؛ دارای نشان گواهی استاندارد ملی ایران و CE اروپا ؛ مجهز به مغزی سرامیکی ؛ 24 ماه ضمانت تعویض بی قید و شرط

برند: پارت الکتریک

36,000 تومانمتر

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

پریز روکار بارانی ارت دار پارت مدل برکه

پریز روکار بارانی ارت دار پارت مدل برکه یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی پارت الکتریک نیز می باشد. که با بیش از سه دهه فعالیت توانسته طیف گسترده ایاز https://iranedison.com را به خود اختصاص دهد.

همچنین این واحد تولیدی با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش موفق شده تا بازار هدف خود را پیدا کند و پیشتاز در مقایسه با نمونه های مشابه بازار الکتریک باشد.

گروه تولید پارت الکتریک محصولات مختلفی را در دسته کالاهای برقی دارا می باشد که شامل انواع کلید و پریز بصورت روکار توکار و روکار بارانی، انواع سیم رابط و چند راهی، انواع هواکش و سیستم تهویه، انواع دو شاخ و سه راه صنعتی، انواع سوکت های صنعتی، ترمینال ریلی، آنتن تلویزیون و محافظ دستگاه های خانگی نیز می باشد.

استاندارد پارت الکتریک

پریز بارانی پارت الکتریک مدل برکه در نوع روکار و سایر محصولات این شرکت با توجه به رعایت حقوق مصرف کننده و متریال با کیفیت در تولیدات خود موفق به اخذ گواهی نامه های معتبر داخلی و خارجی گردیده که خود تاثیر بسزایی در فروش محصولات خود داشته . برخی از گواهی نامه های پارت الکتریک:

  • گواهی استاندارد ملی ایران؛
  • گواهی بین المللی CE اروپا؛
  • گواهی ISO9001؛
  • گواهی ISO 9001-2008؛
  • گواهی رعایت حقوق مصرف کننده؛
  • گواهی فنی از صنعت معدن تجارت؛

مشخصات فنی پریز بارانی پارت الکتریک

شرکت پارت الکتریک در تولید پریز بارانی روکار برکه و سایر نمونه های خود تمامی اصول استانداردی و کیفی را رعایت نموده و توانسته مکانیزم را در کنار قاب رویه با کیفیت به مشتریان و مصرف کننده ها ارائه دهد . درپوش این کالای برقی بصورت طلق شکل بوده که خود زیبایی ویژه ای را ایجاد نموده است.

در نمونه پریز بارانی روکار برکه مکانیزم را با سرامیک تولید نموده اند تا بر اثر ایجاد حرارت دچار مشکل و یا آتش سوزی نشود.

همچنین در این نوع از پریز بارانی پارت الکتریک از سیستم ارت استفاده شده تا بتواند با توجه به روکار بودنش الکتریسیته ساکن را به خوبی دفع نماید. ولتاژ ورودی این محصول برابر با 250  ولت بوده که قابلیت عبور جریان 10 تا 16 آمپر را از مکانیزم خود دارا می باشد.

استاندارد ضد آب یا درجه حفاظتی پریز ارت دار بارانی روکار پارت مدل برکه معادل IP44 نیز می باشد که مانع ورود آب و رطوبت به خود می باشد و در برابر هرگونه فرسایش محیطی مقاومت بالایی را دارا می باشد .

پریز بارانی ارت دار پارت دارای ابعادی معادل 85*62*57 نیز می باشد . وزن این محصول برابر با 132 گرم بوده که در کارتن هایی با ابعاد 290*188*78 قرار گرفته است. تعداد این کالای برقی در هر کارتن 10 عدد می باشد.

قیمت پریز ارت دار بارانی پارت

قیمت پریز بارانی ارت دار پارت الکتریک مدل برکه در مقایسه با سایر نمونه های مشابه بازار و با در نظر گرفتن خدمات پس از فروش خود به مراتب مناسب بوده. و جهت استفاده در پروژه های بزرگ یا انبوه سازان می تواند گزینه ی مناسبی به حساب آید.

بهترین قیمت پریز بارانی روکار پارت را از فروشگاه برق ساختمانی و صنعتی ایران ادیسون کسب نمائید و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن با ضمانت سلامت کالا تحویل بگیرید. فروش انواع کلید و پریز روکار و توکار زیر فی بازار لاله زار تهران بصورت عمده و تک با برندهای استاندارد.

لازم به ذکر است که هنگام خرید پریز بارانی روکار پارت حتما به طرح جعبه و نشان استاندارد بر روی کارتن آن دقت فرمائید. متاسفانه در سال های اخیر عدده ای سودجو با تولید محصولات بی کیفیت مشتریان را با برند پارت الکتریک گمراه کرده.

برند

پارت الکتریک

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

مدل

روکار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پریز بارانی روکار ارت دار پارت مدل برکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی پارت الکتریک شرکت پارت الکتریک تولید کننده انواع محصولات کالای برقی با نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد ؛ که با بیش از سه دهه فعالیت در صنف الکتریک پیشتاز در نمونه های مشابه بازار نیز می باشد و توانسته فعالیت گسترده و قیمت مناسب بازار هدف خود را بدست آورد . گروه تولیدی پارت الکتریک تولید کننده انواع سیم رابط برق ، کلید و پریز ( بارانی ، توکار و روکار ) ، سیستم تهویه ، دو شاخ و سه راهی صنعتی نیز می باشد . که طیف گسترده ای از کالا های برقی را شامل می شود .

36,000 تومانمتر