محافظ برق چهار 4 خانه پارت

محافظ برق پارت مناسب کامپیورتر تلویزیون و کلیه لوازم خانگی چهار خانه ؛
قیمت بر اساس کابل 1.8 متری ؛
موجود در کابل های 1.8 ، 3 و 5 متری ؛
کد 2204 ؛

برند: پارت الکتریک

310,000 تومانمتر

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

محافظ برق چهار خانه پارت الکتریک

محافظ برق چهار خانه یا 4 خانه مناسب برای کامپیوتر و تلویزیون و سایر لوازم خانگی تولید شده توسط گروه تولیدی پارت الکتریک، محصولی با کیفیت بوده که گزینه مناسبی جهت حفاظت از کلیه کالای برقی خانگی شما نیز می باشد. و با توجه به قطعی های برق استفاده از آن امر حائز اهمیتی است.

محافظ برق چهار خانه پارت الکتریک دارای استاندارد ملی ایران بوده، و از نظر کیفی سرآمد تمامی نمونه های مشابه داخلی نیز به شمار می آید. این محصول با برد الکتریکی ویژه شرکت پارت توانسته بازار هدف خود را در ایران بدست آورد.

محافظ برق پارت الکتری

محافظ برق کامپیوتر و تلویزیون چهار 4 خانه پارت الکتریک یا محافظ لوازم خانگی دارای سیم رابط 1.8 ، 3 و 5 متری نیز می باشد. همچنین این محصول دارای کلید روشن و خاموش بوده و بر روی آن ال ای دی led نشان جریان برق تعبیه گردیده.

قیمت محافظ برق پارت الکتریک

قیمت محافظ چهار خانه پارت الکتریک با توجه به تعداد پریز و خروجی، آنالوگ و دیجیتال بودن، متراژ کابل آن نیز متفاوت بود و این فاکتورها عامل تعیین قیمت این نوع محصول می باشد. همچنین به هنگام خرید محافظ برق چهار خانه به طرح کارتن و نشان این شرکت بر روی آن باید دقت نمائید تا کالای اصل را تهیه نمائید.

بهترین قیمت محافظ برق چهار 4 خانه پارت الکتریک و سایر لوازم خانگی را از iranedison در سایت ایران ادیسون استعلام بگیرید. فروش انواع سیم رابط و محافظ برق در ایران ادیسون واقع در لاله زار جتوبی پاساژ ادیسون زیر فی بازار.

جنس بدنه

مس

برند

پارت الکتریک

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

استاندارد

دارد

گارانتی

1 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ برق چهار 4 خانه پارت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی پارت الکتریک شرکت پارت الکتریک تولید کننده انواع محصولات کالای برقی با نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد ؛ که با بیش از سه دهه فعالیت در صنف الکتریک پیشتاز در نمونه های مشابه بازار نیز می باشد و توانسته فعالیت گسترده و قیمت مناسب بازار هدف خود را بدست آورد . گروه تولیدی پارت الکتریک تولید کننده انواع سیم رابط برق ، کلید و پریز ( بارانی ، توکار و روکار ) ، سیستم تهویه ، دو شاخ و سه راهی صنعتی نیز می باشد . که طیف گسترده ای از کالا های برقی را شامل می شود .

310,000 تومانمتر