سه راهی صنعتی کرال پارت

سه راه صنعتی مدل کرال ؛
محصول شرکت پارت الکتریک ؛
محافظ در برابر گرد و خاک ؛
کدل 1027 ؛
تعداد در کارتن 20 عدد ؛

برند: پارت الکتریک

150,000 تومانمتر

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

سه راهی صنعتی کرال پارت الکتریک

سه راهی صنعتی کرال پارت الکتریک یکی دیگر از محصولات شرکت پارت الکتریک بوده، که از کیفیت بالایی و قیمت خرید مناسبی برخوردار است. همچنین این کالای برقی با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید خود موفق گردیده تا بازار هدف خود را در مقایسه با سایر نمونه های داخلی و خارجی کسب نماید.

ویژگی فنی این محصول

قبل از خرید سه راهی صنعتی مدل کرال شرکت پارت الکتریک باید بدانید که این محصول دارای درجه حفاظتی IP44 نیز می باشد. همچنین طراحی آن به گونه ای بوده که در برابر گرد و غبار و رطوبت هوا مقاومت بالایی دارد.

سه راه صنعتی پارت الکتریک با توان 16 آمپر، دارای ابعاد 150×70×120 سانیمتر نیز می باشد. تنوع رنگ بندی در این کالای برقی یکی دیگر از ویژگی های آن به حساب می آید. وزن آن معادل 450 گرم بوده و دربپوش پریز های آن مانع از ورود خاک و آب به درون آن می شود.

سه راهی صنعتی پارت دارنده گواهی نامه های داخلی و بین المللی نیز می باشد. از جمله آن گواهی استاندارد ملی ایران و گواهی CE اروپا نیز بوده که خود مزید بر کیفیت ممتاز این کالا می باشد. همچنین این محصول دارای گواهی استاندارد کیفی از سازمان صنعت و معدن نیز می باشد!

قیمت سه راهی صنعتی پارت

قیمت سه راهی صنعتی پارت الکتریک مدل کرال، با توجه به مواد بکار رفته در تولید آن به مراتب مناسب بوده. همچنینی مصرف کننده با پرداخت و خرید این کالا بهترین بهره را از آن کسب خواهد نمود. رنگ بندی در قیمت این کالا یکسان بوده و تاثیری ندارد.

سایر مشخصات:

کد محصول 1027؛

تعداد در کارتن 20 عدد؛

مدل PE1027؛

دارای پریز ارت دار؛

دارای محافظ داخلی؛

فروش سه راهی صنعتی کرال برند پارت الکتریک با بهترین قیمت در کالای برق درخش میر دارنده فروشگاه آنلاین ایران ادیسون واقع در لاله زار تهران. فروش کلیه محصولات پارت الکتریک زیر فی بازار لاله زار.

جنس بدنه

مس

برند

پارت الکتریک

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

استاندارد

دارد

گارانتی

1 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه راهی صنعتی کرال پارت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی پارت الکتریک شرکت پارت الکتریک تولید کننده انواع محصولات کالای برقی با نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد ؛ که با بیش از سه دهه فعالیت در صنف الکتریک پیشتاز در نمونه های مشابه بازار نیز می باشد و توانسته فعالیت گسترده و قیمت مناسب بازار هدف خود را بدست آورد . گروه تولیدی پارت الکتریک تولید کننده انواع سیم رابط برق ، کلید و پریز ( بارانی ، توکار و روکار ) ، سیستم تهویه ، دو شاخ و سه راهی صنعتی نیز می باشد . که طیف گسترده ای از کالا های برقی را شامل می شود .

150,000 تومانمتر