آیفون تصویری الکتروپیک مدل 193 کدینگ

مدل 193 کدینگ

برند: شرکت تکنما

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 193 کدینگ

با خوش‌ آمدگویی به دنیای آیفون‌ تصویری الکتروپیک مدل 193 کدینگ، تجربه‌ جدید از ارتباط واقعی را تجربه کنید. این کالا به شما امکان داده که به طور آسان و راحت با بازدیدکنندگان خود در تماس باشید، از هر زاویه‌ که باشید. با این دستگاه شگفت‌ انگیز، دیگر نگران از دست دادن تماس‌ مهم نخواهید بود، زیرا همه چیز در دسترس شماست.

از زیبایی و الگانس طراحی ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک مدل 193 کدینگ گرفته تا کارایی و عملکرد بی‌نظیر آن، هر جزئی از این دستگاه با اهمیت بیشتری طراحی شده است. با صفحه نمایش با کیفیت بالا، اطلاعات واضح و دقیقی از مهمانان خود دریافت کنید.

همچنین، فناوری پیشرفته‌ ای که در این کالا بکار رفته است، به شما اطمینان می‌دهد که هرگز از دسترسی به تماس‌هایتان محروم نمی‌شوید.

یکی از محصولات مشابه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 نیز می باشد. این نمونه همانند مدل 193 از کیفیت بالایی برخودار بوده و دارای ویژگی های برتر و ممتاز در مقایسه با سایر نمونه های محصولات کارخانه الکتروپیک نیز می باشد.

همچنین، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 193 کدینگ با طراحی ساده و زیبا، به هر دکوراسیونی می‌پوشد و جلوه‌ی زیبایی به آن می‌بخشد. با قابلیت‌های پیشرفته مانند قفل کردن الکترونیکی، این دستگاه از نظر امنیتی نیز بسیار قوی است.

آیا آماده‌اید تا تجربه‌ای جدید از ارتباط با مهمانان خود را تجربه کنید؟ این کالای کدینگ به شما کمک خواهد کرد. حالا فراموش نکنید، این تجربه تازه را با یک کلیک به دست آورید.

برند

شرکت تکنما

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

آیفون تصویری

آیفون تصویری, الکتروپیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون تصویری الکتروپیک مدل 193 کدینگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *