آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294
  • ابعاد تصویر معادل 7 اینچ
  • نمایشگر لمسی
  • دارای حافظه
برند: شرکت تکنما

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 7 اینچ ، جدیدترین ابداع در دنیای فناوری ارتباطات است. با آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ تجربه‌ای بی‌نظیر از ارتباطات را تجربه کنید. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، یک ترکیب هوش مصنوعی پیشرفته و طراحی زیباست که شما را به دنیایی از امکانات پیشرفته در دسترس قرار می‌دهد.

این دستگاه با بهره‌گیری از فناوری‌ های روز دنیا، تصاویری با کیفیت بالا و وضوح شگفت‌ انگیز ارائه می‌ دهد. با رزولوشن بالای صفحه نمایش، حتی جزئیات کوچک‌تر نیز به وضوح قابل مشاهده هستند. بنابراین، هرگاه با دوستان و خانواده‌تان صحبت می‌کنید، احساس می‌کنید که در کنار آن‌ها هستید.

کالایی دیگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 نیز از کارخانه الکتروپیک می باشد. این نمونه همانند مدل 1294 7 اینچ دارای رتبه کیفی بالایی بوده و دارای کلاس و تیپ خاصی در مقابل با دیگر نمونه های موجود در بازار برق ایران نیز می باشد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 7 اینچ ، به شما امکان می‌دهد با دیگران به صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید. با ویژگی‌های مانند اتصال بی‌سیم، می‌توانید به راحتی و به آسانی با دوستان و خانواده خود در تماس باشید. همچنین، قابلیت پشتیبانی از اتصالات متعدد، این امکان را به شما می‌دهد تا به طور همزمان با چندین نفر در ارتباط باشید.

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک ۷ اینچ

با طراحی شیک و مدرن، قیمت آیفون تصویری ال کتروپیک ۷ اینچ جلوه‌ای ارگانیک و زیبا به فضای شما می‌بخشد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت‌ های امنیتی پیشرفته است که اطمینان حاکمیت بر ارتباطات شما را به شما می‌دهد.

پس با داشتن آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ 7 اینچ به یک تجربه جدید از ارتباطات دست پیدا کنید. این دستگاه فوق‌العاده، همراهی شما در هر لحظه خواهد بود.

با قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، شما یک جهان از ارتباطات پیشرفته را در دستان خود خواهید داشت. این دستگاه با قابلیت‌های بی‌نظیرش، به شما امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود در هر زمان و مکانی به صورت صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید.

با وضوح تصویر بالا و فناوری‌های پیشرفته، هیچ جزئیه کوچکی از مکالماتتان از دست نخواهد رفت. احساس می‌کنید که در کنار یکدیگر هستید و همه چیز به وضوح پیش رویتان قرار دارد.

به راحتی می‌توانید این دستگاه را به شبکه بی‌سیم خود متصل کنید و با استفاده از اتصالات متعدد، به صورت همزمان با چند نفر در ارتباط باشید. همچنین، امنیت بالایی دارد که اطمینان حاکمیت بر ارتباطات شما را به شما می‌دهد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ ابعاد 7 اینچ نه تنها یک دستگاه ارتباطی است، بلکه یک همراه وفادار در هر لحظه از زندگی شما خواهد بود. به یک تجربه جدید از ارتباطات پیشرفته دست پیدا کنید و این دستگاه را همراه خود ببرید.

تنظیمات آیفون تصویری الکتروپیک 1294

تنظیمات آیفون تصویری الکتروپیک 1294 به شما امکان می‌دهد تا تجربه استفاده از این دستگاه را بیشتر به سلیقه و نیازهای خود شخصی‌سازی کنید. با این تنظیمات، قادر خواهید بود که ویژگی‌ها و عملکردهای مختلف آیفون را بر اساس ترجیحات خود تنظیم و بهینه‌سازی کنید.

از جمله تنظیمات قابل تنظیم در آیفون تصویری الکتروپیک 1294 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت تصویر: با تنظیمات مربوط به کیفیت تصویر، می‌توانید رزولوشن و وضوح تصاویر را تغییر دهید تا بهترین تجربه ممکن را داشته باشید.
  2. صدا: تنظیمات صدا به شما اجازه می‌دهند تا ولوم و کیفیت صدای دستگاه را به دلخواه خود تنظیم کنید.
  3. روشنایی: می‌توانید درخشندگی و روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کنید تا در هر شرایط نوری بهترین تجربه را داشته باشید.
  4. امنیت: با تنظیمات امنیتی، می‌توانید دسترسی به دستگاه را محدود کنید و اطلاعات خود را محافظت کنید.
  5. زمانبندی: این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا زمان‌های مختلفی را برای فعالیت‌های خاص مانند زنگ‌های تماس یا اعلان‌ها تعیین کنید.

با تنظیمات آیفون تصویری الکتروپیک 1294، به راحتی و با اطمینان بیشتر، از این دستگاه فوق‌العاده لذت ببرید و تجربه ارتباطی بی‌نظیری را تجربه کنید.

برند

شرکت تکنما

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

آیفون تصویری

آیفون تصویری, الکتروپیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *