آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

  • آیفون تصویری
  • برند الکتروپیک
  • مدل 1090
برند: شرکت تکنما

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090

با قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090 ، به دنیایی از امکانات پیشرفته و ارتباطات واضح خوش آمدید. این کالای برق لاله زار تهران با طراحی شیک و کاربردی، یک همراه ایده‌آل برای هر منزل یا محیط کار است. با این دستگاه، تجربه ارتباطات خود را به سطح بعدی برده و از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

مدل 1090 از آیفون تصویری الکتروپیک به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی با مهمانان یا بازدیدکنندگان خود در تماس باشید. با قابلیت نصب آسان و رابط کاربری بسیار ساده، هیچ مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت. علاوه بر این، با کیفیت تصویر بالا و صدای واضح، همیشه از تماس‌های خود لذت ببرید.

همچنین به همراه این کالای برقی می توان آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 را با بهترین قیمت از ایران ادیسون خریداری نمائید. این پنل در میان سایر محصولات الکتروپیک پرفروش ترین گزینه نیز بحساب می آید.

این دستگاه با امکانات پیشرفته‌ای همچون قابلیت ضبط ویدیو، ذخیره تصاویر و امکانات امنیتی برجسته، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش امنیت خانه یا محیط کار شماست. همچنین، با قابلیت اتصال به تلویزیون یا مانیتور، تجربه تماشای تصاویر بزرگتر و واضحتر را داشته باشید.

با قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090، دیگر نگران از دست دادن تماس‌های مهم نباشید و از ارتباطات شما با دیگران بهره‌مند شوید. این دستگاه، همراهی کارآمد و مطمئن برای هر خانه و محیط کار است. از دیگر تجهیزات جانبی که مورد نیاز نصب این کالای برقی نیز می باشد، قیمت منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386 نیز می باشد.

برند

شرکت تکنما

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

آیفون تصویری

آیفون تصویری, الکتروپیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1090”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *