کابل 2.5*3 افشارنژاد خراسان

  • قیمت بر اساس حلقه 100 متری می گردد؛
  • حد اقل سفارش 50 متر؛
  • کابل 3 در 2.5 (2.5*3) افشارنژاد خراسان مدل افشان؛
  • دارای گواهی استاندارد ملی ایران؛
برند: گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

5,400,000 تومانمتر

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت کابل 3*2.5 افشارنژاد

بهترین قیمت کابل 3*2.5 افشارنژاد یا کابل 3 در 2.5 افشان خراسان در سایت ایران ادیسون با درصد تخفیف ویژه برای همکاران گرامی. فروش انواع سیم و کابل افشارنژاد خراسان در خیابان لاله زار جنوبی بصورت متری و عمده با نشان استاندارد و اصالت کالا میسر می باشد.

ارسال فروش و قیمت کابل 3*2.5 افشارنژاد خراسان مدل افشان و خکش زمینی به کلیه نقاط ایران از طریق باربری و پست امکان پذیر می باشد. حسن اعتماد و همکاری شما بزرگترین افتخار ما در فروش محصولا افشار نژاد خراسان نیز می باشد.

کابل 3*2.5 خراسان

استفاده از کابل‌ با کیفیت برق بسیار حیاتی است و کابل 3*2.5 خراسان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه شناخته می‌شود. این کابل، با توجه به استاندارد بین‌المللی، تضمینی برای انتقال ایمن و پایدار برق به تمامی ابزارها و دستگاه‌ه شما فراهم می‌کند.

با ساختاری مقاوم، قیمت کابل 3*2.5 افشارنژاد مناسب برای استفاده در محیط‌ مختلف است. از مصالح باکیفیت برای ساخت این کابل استفاده شده است تا دوام و عمر مفید بلندی داشته باشد. همچنین، این کابل دارای عایقی برای مقاومت در برابر شرایط جوی و فشارهای مختلف است.

با ولتاژ و جریان مناسب، قابلیت انتقال اطلاعات بالا و بدون افت کیفیت را فراهم می‌کند. به عنوان یک کابل مطمئن و باکیفیت، افشارنژاد تضمین می‌کند که تمامی ابزارها و دستگاه‌های شما با بهترین عملکرد خود کار کنند.

استفاده از این سایز به شما اطمینان می‌دهد که در هر نقطه از نیاز به برق برخورد کنید. این کابل، جزء ابزارهای ضروری برای هر پروژه برق و اتصالات است.

حالا با داشتن این محصول، همه چیز راحت‌تر است. از این کابل استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که برق بهترین شکل ممکن را به تمامی ابزارهایتان منتقل می‌شود. یکی از سایزهای پر فروش برند افشارنژاد خراسان قیمت کابل ۲×۴ نیز می باشد.

برند

گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

استاندارد

دارد

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

سطح مقطع

3*2.5

نوع سیم و کابل

افشان

تعداد رشته سیم

2 رشته

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل 2.5*3 افشارنژاد خراسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افشار نژاد خراسان گروه کارخانجات افشار نژاد خراسان تولید کننده انواع سیم و کابل افشان و خشک با بهترین کیفیت با بیش از سه دهه فعالیت کار خود را در سال 1345 آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 400 نیروی کاری به عنوان اولین برند آشنا و ممتاز در ایران مشغول به کار می باشد . این واحد تولیدی واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده به تمامی نقاط کشور نیز می باشد . فروشگا آنلاین ایران ادیسون عهده دار فروش محصولات کارخانه افشار نژاد خراسان زیر قیمت بازار لاله زار تهران نیز می باشد

5,400,000 تومانمتر