پریز روکار پارت مدل شهاب

پریز روکار شرکت پارت الکتریک ؛ کد 4043 ؛ دارای نشان گواهی استاندارد ملی ایران و CE اروپا ؛ مجهز به مغزی سرامیکی ؛ 24 ماه ضمانت تعویض بی قید و شرط ؛ تعداد در کارتن 200 عدد می باشد ؛

برند: پارت الکتریک

26,000 تومانمتر

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

پریز روکار پارت مدل شهاب

پریز روکار پارت مدل شهاب یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی پارت الکتریک نیز می باشد ، که با بیش از سه دهه فعالیت توانسته طیف گسترده ای از کالای برق ساختمان را به خود اختصاص دهد . همچنین این واحد تولیدی با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش موفق شده تا بازار هدف خود را پیدا کند و پیشتاز در مقایسه با نمونه های مشابه بازار الکتریک باشد .

قیمت خرید پریز روکار پارت با مغزی سرامیک

استاندارد پارت الکتریک

پریز روکار پارت مدل شهاب در نوع روکار و سایر محصولات این شرکت با توجه به رعایت حقوق مصرف کننده و متریال با کیفیت در تولیدات خود موفق به اخذ گواهی نامه های معتبر داخلی و خارجی گردیده که خود تاثیر بسزایی در فروش محصولات خود داشته . برخی از گواهی نامه های پارت الکتریک :

  • گواهی استاندارد ملی ایران؛
  • گواهی بین المللی CE اروپا؛
  • گواهی ISO9001؛
  • گواهی ISO 9001-2008؛
  • گواهی رعایت حقوق مصرف کننده؛
  • گواهی فنی از صنعت معدن تجارت؛

مشخصات فنی پریز روکار پارت مدل شهاب

شرکت پارت الکتریک در تولید پریز روکار مدل شهاب و سایر نمونه های خود تمامی اصول استانداردی و کیفی را رعایت نموده و توانسته مکانیزم را در کنار قاب رویه با کیفیت به مشتریان و مصرف کننده ها ارائه دهد . درپوش این کالای برقی بصورت طلق شکل بوده که خود زیبایی ویژه ای را ایجاد نموده است.

قیمت پریز روکار پارت مدل شهاب

قیمت پریز روکار پارت مدل شهاب در مقایسه با سایر نمونه های مشابه بازار و با در نظر گرفتن خدمات پس از فروش خود به مراتب مناسب بوده و جهت استفاده در پروژه های بزرگ یا انبوه سازان می تواند گزینه ی مناسبی به حساب آید .

بهترین قیمت پریز روکار پارت مدل شهاب را از فروشگاه برق ساختمانی و صنعتی ایران ادیسون کسب نمائید و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن با ضمانت سلامت کالا تحویل بگیرید . فروش انواع کلید و پریز روکار و توکار زیر فی بازار لاله زار تهران بصورت عمده و تک با برند های استاندارد .

لازم به ذکر است که هنگام خرید پریز روکار پارت مدل شهاب حتما به طرح جعبه و نشان استاندارد بر روی کارتن آن دقت فرمائید . متاسفانه در سال های اخیر عدده ای سودجو با تولید محصولات بی کیفیت مشتریان را با برند پارت الکتریک گمراه کرده .

برند

پارت الکتریک

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

مدل

روکار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پریز روکار پارت مدل شهاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی پارت الکتریک شرکت پارت الکتریک تولید کننده انواع محصولات کالای برقی با نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد ؛ که با بیش از سه دهه فعالیت در صنف الکتریک پیشتاز در نمونه های مشابه بازار نیز می باشد و توانسته فعالیت گسترده و قیمت مناسب بازار هدف خود را بدست آورد . گروه تولیدی پارت الکتریک تولید کننده انواع سیم رابط برق ، کلید و پریز ( بارانی ، توکار و روکار ) ، سیستم تهویه ، دو شاخ و سه راهی صنعتی نیز می باشد . که طیف گسترده ای از کالا های برقی را شامل می شود .

26,000 تومانمتر