لامپ 12 وات led حبابی پارس شعاع توس

  • در صورت خرید عمده برای پروژه تماس بگیرید؛
  • دارای 12 ماه ضمانت (هنگام مرجوع لامپ، ارائه فاکتور الزامیست)؛
  • سرپیچ E27؛
  • تعداد در کارتن برابر 100 عدد؛
  • توان مصرفی 12 وات و شار نوری 1050 لومن؛

45,000 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

لامپ 12 وات led حبابی پارس شعاع توس

لامپ 12 وات ال ای دی حبابی پارس شعاع توس یکی دیگر از محصولات با کیفیت این واحد تولیدی می باشد. این کالای برقی دارای توان مصرفی معادل 12 وات بوده که دارای شکل ظاهری حبابی نشکن بوده است.

شرکت پارس شعاع توس با بیش از دو دهه فعالیت پیشگام در محصولات روشنایی نیز می باشد. خط تولیدی این گروه صنعتی از تکنولوژی اس ام تی smt بهره می گیرد؛ همچنین مواد اولیه به روش تزریق افقی و عمودی نیز می باشد که در تولید محصولات از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود.

مشخصات فنی و ظاهری

لامپ 12 وات حبابی پارس شعاع توس از چهار قسمت بدنه، سرپیچ، حباب رویه و برد ال ای دی led تشکیل شده است. بدنه آن از کانداکتیو پلاستیک بوده که از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین طلق حبابی از مواد پلی کربنات کریستال تولید گردیده که تغییر رنگ و حالت ندارد.

لامپ 12 وات پارس شعاع توس ال ای دی با ابعاد 60 در 113 میلیمتر تولید می گردد، و در کارتن های 100 عددی ارائه می شود. همچنین میزان نوردهی آن معادل 1050 لومن با توان 12 وات می باشد که دارای طول عمری معادل 15000 ساعت بوده است.

ویژگی لامپ 12 وات

لامپ ال ای دی 12 وات پارس شعاع توس دارای توان مصرفی واقعی نیز می باشد. همچنین این محصول از سرپیچ فلزی با کیفیت تولید گردیده که سایز سرپیچ معادل E27 می باشد. بازدهی و راندمان این کالای برقی روشنایی در مقایسه با سایر نمونه های مشابه و قیمت در نظر گرفته شده به مراتب بالا می باشد.

قیمت لامپ 12 w حبابی پارس شعاع

قیمت لامپ 12 وات ال ای دی led پارس شعاع توس به موارد گوناگونی مرتبط است. این موارد همچون وات مصرفی، نوع تکنولوژی، شکل ظاهری، و رنگ نور نیز می باشد که فروش آن متغییر بوده و با توجه به نیاز و فضای مورد مصرف انتخاب می گردد.

بهترین خرید لامپ 12 وات پارس شعاع توس را از کالای برق ایران ادیسون استعلام بگیرید. فروش انواع کالای برق روشنایی در تمامی مدل ها و رعایت استانداردها بصورت عمده و تک در قلب لاله زار تهران.

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

آفتابی و مهتابی

گارانتی

1 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامپ 12 وات led حبابی پارس شعاع توس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

45,000 تومان