صفحه مسی اتمایز 60*60 روکش مسی

  • صفحه روکش مس اتمایز ؛
  • ابعاد 60*60 سانتیمتر؛
  • با کیفیت بالا و استاندارد؛
  • به دلیل نوسانات قیمت مس برای قیمت تماس بگیرید؛

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت صفحه مسی اتمایز

قیمت صفحه مسی اتمایز یا صفحه روکش مس را از کالای برق درخش میر استعلام بگیرید. صفحه اتمایز نوعی ورق گالوانیزه بوده که دارای روکش مس با ابعاد 60 در 60 نیز می باشد. قیمت این محصول در مقایسه با صفحه مسی 60*60 ذوبی به مراتب مناسب تر نیز بوده ولی کیفیت کمتری را به همراه دارد.

صفحه مسی اتمایز یا صفحه روکش مس بیشترین کاربرد را در نصب و تعبیه سیستم چاه ارت ساختمان دارد. از آنجایی که سیستم ارت ساختمان از نظر ایمنی و استاندارد بسیار اهمیت بالایی داشته استفاده از محصولات و کالای ایمن در این مورد امری مهم و حائز اهمیت نیز می باشد.

قیمت صفحه مسی اتمایز و صفحه روکش مس

صفحه روکش مس

همچنین، این کالای برقی ساختمانی و صنعتی اتمایز مورد استفاده در چاه ارت به شما این امکان را می‌ دهد که به راحتی مواردی مانند استفاده از تصاویر بهینه‌ سازی شده، اصلاح ساختار ارت ساختمان، و بهبود سرعت نوسانات الکتریکی را انجام دهید. برای بهترین قیمت صفحه مسی چاه ارت وارد لینک شوید.

با این ابزار فوق‌ العاده، شما به راحتی می‌ت وانید به هدف نهایی خود یعنی جلب بیشترین ترافیک الکتریسیته خود دست پیدا کنید. قیمت صفحه مسی اتمایز ، دستیار قدرتمند شما در جهت بهبود برقکشی ساختمان شما است. یکی از پر فروش ترین محصولات مشابه صفحه مس باهنر 66*66 نیز می باشد.

کالای برق ایران ادیسون ارائه دهنده انواع ملزومات برق ساختمانی و صنعتی در لاله زار جنوبی تهران نیز می باشد. این واحد فروشگاهی عهده دار فروش ملزومات برق چاه ارت در ساختمان بوده که کلیه این کالاها را بطور عمده و خورد به مشتریان و همکاران گرامی ارائه می دهد.

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

نوع آبکاری

مسی

ابعاد صفحه

60*60 سانتیمتر

تجهیزات چاه ارت

صفحه مسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صفحه مسی اتمایز 60*60 روکش مسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *