سیم ارت 70 بدون روکش خشک

سیم مسی خشک بدون روکش؛
جهت استفاده در چاه ارت؛
نمره 70؛

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت سیم ارت 70 بدون روکش

بهترین قیمت سیم ارت 70 بدون روکش مسی در لاله زار تهرانن میسر می باشد. قیمت کابل ارت 1*70 بدون روکش مناسب برای استفاده در چاه ارت نیز می باشد که بسته به نیاز مصرف کننده و نوع چاه ارت سایز آن متفاوت نیز می باشد.

بهترین قیمت کابل ارت ۷۰ جهت مصارف ارت را از فروشگاه ایران ادیسون استعلام بگیرید. فروش کلیه ملزومات چاه ارت در لاله زار تهران بصورت عمده و تک . ارسال به کلیه نقاط کشور در سریع ترین زمان. ارسال به کلیه نقاط کشور در سریع ترین زمان. سایز پر فروش این کالای برقی از نوع تجهیزات ارتینگ سیم ارت 35 بدون روکش نیز می باشد.

خرید قیمت سیم ارت نمره 70 بدون روکش می‌تواند برای شما یک تجربهٔ منحصر به فردی باشد. این سیم ارت با کیفیت بالا و بدون روکش، ایده‌آل برای اتصالات الکتریکی در محیط‌هایی است که نیاز به انتقال سریع و موثر انرژی دارند. با استفاده از این محصول، به راحتی می‌توانید اتصالات خود را برقرار کنید و اطمینان حاصل کنید که انرژی به صورت موثر و بدون مشکل انتقال می‌یابد.

این قطعه با استانداردهای بالایی تولید شده است، به طوری که مقاومت بالایی در برابر فشار، حرارت و سایر شرایط سخت را دارد. با استفاده از این سیم ارت، به راحتی می‌توانید تجربهٔ بی‌نقصی از اتصالات الکتریکی خود را داشته باشید.

علاوه بر این، این محصول دارای قیمتی مناسب است که برای شما اقتصادی خواهد بود. بدون نیاز به هزینه‌های اضافی برای روکش، می‌توانید از کیفیت بالا و کارایی بی‌نقص این سیم ارت بهره مند شوید.

بنابراین، اگر به دنبال یک سیم ارت با کیفیت بالا، عملکرد عالی و قیمت مناسب هستید، قیمت سیم ارت 70 بدون روکش را امتحان کنید و از تجربهٔ بی‌نظیرش لذت ببرید.

سایز دیگر پر فروش این کالای برقی قیمت سیم ارت 16 بدون روکش نیز می باشد.

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

نوع آبکاری

مسی

تجهیزات چاه ارت

سیم ارت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم ارت 70 بدون روکش خشک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *