کلید کولر دلند مدل اوا

کلید کولر دلند مدل آوا (دلند+)،تعداد در کارتن 100 عدد،در صورت خرید برای پروژه تماس بگیرید.

برند: دلند الکتریک

53,000 تومانمتر

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

کلید کولر دلند مدل اوا

کلید کولر دلند مدل اوا محصولی جدید از سری کالای دلند پلاس می باشد، که از کیفیت بالایی برخوردار است. شکل ظاهری این محصول بصورت مینیاتوری و کاملا متفاوت با نمونه های داخلی طراحی شده است، و جلوه ای زیبا به محیط ساختمان می دهد. قاب مدل اوا بصورت مربع شکل بوده و کلید آن گرد می باشد؛ که جذابیت را دوچندان نموده.

مکانیزم کلید دلند

مکانیزم کلید کولر دلند در مدل اوا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ و می توان به راحتی آن را نصب نمود. به همین جهت بسیاری از برقکاران و مصرف کنندگان مایل به استفاده از محصولات سری دلند پلاست هستند، این مکانیزم از قطعات فلزی با کیفیت تولید شده و آبکاری آن به نحویست که مقاومت آن را بالا برده است.

در کلید کولر دلند مدل اوا مکانیزم بگونه ای طراحی شده که در برابر رطوبت هوا مقاوم بوده؛ و دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نخواهد شد. دنده های آن به گونه ای تعبیه شده است که به راحتی درون قوطی کلید استاندارد قرار می گیرد، و در جای خود مستحکم باقی می ماند.

یکی از مشکلاتی که در گذر زمان برای مصرف کننده در خصوص استفاده از کلید و پریز اتفاق می افتد، از میان رفتن استحکام این کالا و لغزشش در جای خود می باشد. و بارها دیده شده است که با کشیدن دو شاخ از پریز؛ مکانیزم از قوطی کلید برق خارج می شود.
این مسئله بسیار برای ما اتفاق افتاده است که دلیل آن در دو عامل می باشد؛ اول استفاده از قوطی کلید و پریز برق نا مناسب، دوم استفاده از سیستم مکانیزم غیر استاندارد. دنده های مکانیزم باید با کیفیت بالا تعبیه شود و در طول زمان مقاومت خود را از دست ندهد. کیفیت مکانیزم کلید کولر دلند مدل اوا دارای دنده ها با ورق مقاوم می باشد و در طول زمان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

استاندارد سری دلند پلاس

کلید کولر مدل اوا از محصولات سری دلند پلاس دارای گواهی استاندارد ملی ایران، گواهی حمایت از حقوق مصرف کننده، گواهی فنی از اداره صنعت، نشان کار آفرین نمونه و نشان بین المللی CE اروپا نیز می باشد. همچنین این محصول تائیدیه شرکت برق توانیر را دارا بوده است.

قیمت کلید کولر اوا

قیمت کلید کولر در مدل اوا، با توجه به کیفیت و مواد درجه یک در تولید این محصول از سری کالای دلند پلاس (دلند+) در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار به مراتب مناسب تر بوده. در عین حال که طراحی آن با فاصله از رقبای خود مدرن تر و شکیل تر نیز می باشد.

بهترین قیمت کلید کولر دلند مدل اوا را از فروشگاه آنلاین ایران ادیسون بخواهید. فروش انواع کلید و پریز استاندارد در طرح ها و رنگ های مختلف زیر قیمت کالای برق لاله زار تهران بصورت عمده و تک.

اطلاعات عمومی:

  • در یک کلید و پریز استاندارد و با کیفیت بدون استفاده از قوطی کلید برق استاندارد هیچ فایده ای ندارد؛
  • نصب اصولی و علمی کلید و پریز در درون قوطی کلید برق باعث افزایش عمر کار از نظر کیفی می گردد؛
  • محل نصب کلید و پریز و ارتفاع آن از سطح زمین و رعایت نکات ایمنی اولین اصل در استفاده از این کالا می باشد؛

جهت نصب استاندارد کلید و پریز وارد لیــــــــــنک شوید؛

برند

دلند الکتریک

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

مدل

توکار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید کولر دلند مدل اوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53,000 تومانمتر