قیمت کابلشو مسی 10 کلوته
کابلشو مسی 10 7,600 تومان
بازگشت به محصولات
قیمت کابلشو 25 مسی کلوته قلع اندود
کابلشو مسی 25 قیمت اصلی 16,000 تومان بود.قیمت فعلی 14,900 تومان است.

کابلشو مسی 35

  • کابلشو سایز 35 کلوته و کلاته؛
  • سوراخ پیچ 8؛
  • برای سوراخ پیچ خارج نرم تماس بگیرید؛
  • مناسب سیم نمره 35؛
  • جنس مسی با آبکاری قلع اندود؛
  • دارای ضخامت و طول لوله بلند؛
  • جهت طراحی کابلشو با ابعاد خاص تماس حاصل فرمائید؛
(5 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 26,500 تومان بود.قیمت فعلی 25,700 تومان است.

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

4.5/5 - (2 امتیاز)

کابلشو 35 مسی کلوته

قیمت کابلشو 35 کلوته و کلاته و سایز 35 به نوع بلند و کوتاه، و میزان مس مصرفی بستگی دارد. این سایز کابلشو مسی در این سایز تولید شده توسط کالای برق درخش میر واقع در لاله زار تهران نیز می باشد. دزخش میر آماده همکاری و طراحی تمامی نمونه و سایزهای خارج از نرم بازار با نقشه بوده است.

نمونه دیگری از این محصول برقی صنعتی که مورد استفاده در تابلو های برق بوده، کابلشو بی متال 35 در دو تیپ dtl1 و dtl2 نیز می باشد. قیمت نمونه بیمتال به دلیل استفاده از آیاژ ترکیبی و نوع تولید پیچیده تر آن کمی در مقایسه با این نمونه بالاتر نیز می باشد. در ایران دو برند کلاته و کلوته عهده دار تولید نمونه بی متال نیز می باشند.

در رابطه با کسب اطلاع از اینکه کابلشو چیست ؟ و چه کاربردی دارد؛ مارا در وبلاگ ایران ادیسون iranedison همراهی نمائید. این واحد صنفی کلیه محصولات را با بهترین کیفیت و آبکاری قلع اندود با کیفیت به مشتریان ارائه می دهد.

درخش میر انواع کابلشو مسی 35 کلوته و سایر سایزها صنعتی را برای پروژه های بزرگ در تعدادهای بالا طراحی و تولید گردیده است. بطور مثال طراحی و ساخت برای پروژه هایی همچون مترو تهران و همکاری با پیمانکاران چینی در ایران را عهده دار بوده است.

طراحی کابلشو مسی و آلومینیومی و انواع شیلد مسی به سفارش مشتری تخصص ماست!

قیمت کابلشو نمره 35

قیمت کابلشو 35 مسی

قیمت کابلشو مسی 35 و کلیه سایزها و سوراخ پیچ ها جهت اتصال سیم و کابل به گیرنده همچون ترمینال، تابلو برق، باطری و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. عدد شناسه این کالای برقی نشان از همان سایز سیم و یا کابل نیز می باشد. بطور مثال کابلشو 35 مورد استفاده برای سیم 35 نیز بوده است.

کاربرد کابلشو مسی 35 کلوته

قیمت کابلشو مسی 35 کلوته مورد استفاده برای سیم نمره 35 نیز می باشد. قطر لوله و طول آن باعث افزایش راندمان بیشتر در سیستم برق نیز می شود. بیشترین مصرف این سایز در سازه های ساختمانی و صنعتی یا نیمه صنعتی می باشد.

قیمت کابلشو 35 کلوته که در فروشگاه آنلاین ایران ادیسون ارائه می گردد؛ با لوله مسی شهید باهنر تولید شده و با بهترین آبکاری (قلع) به مشترین ارائه می شود. کیفیت در طول و قطر طبق استانداردها جهانی در تولید این کالای برقی بطور کامل رعایت گردیده است.

قیمت کابلشو 35 مسی قلع اندو

در مجموع اعداد و حروفی که بر روی کابلشو مسی حک گردیده، خود تمامی مشخصات را اعلام می کند. بطور مثال در عکس بالا مشخصه کا ال kl 16-35  بر روی آن حک گردیده، عدد اول (35) به معنی مورد استفاده برای سیم 35 نیز می باشد. عدد دوم هم سایز پیچ را مشخص می کند.

استاندارد در تولید و طراحی

رعایت اصول ایمنی در طراحی و تولید تجهیزات برق امری اجتناب ناپذیر است. در تولید کابلشو 35 کلوته و آلومینیومی باید مواردی را لحاظ نمود تا خروجی کار بی عیب صورت گیرد. و مشکلات احتمالی را  کاهش دهد. در ادامه برخی از این اصول در طراحی را خدمت شما شرح می دهیم.

در طراحی و تولید کابلشو 35 ابتدا باید به ماده اولیه و خلوص آن توجه نمود. مس مورد استفاده باید خلوص بالایی داشته باشد تا جریان الکتریسیته را به خوبی از خود عبور دهد. بهترین لوله مسی که برای تولید کابلشو مورد استفاده قرار گرفته، تولید شرکت باهنر نیز می باشد.

مورد بعدی که باید به آن توجه کنیم، ضخامت کابلشو نمره 35 سایز 35 مسی نیز می باشد. ضخامت در این نوع محصول هرچه بیشتر باشد، جریان را به راحتی عبور می دهد. و اختلالی در عملکرد سیستم برق ایجاد نمی کند.

علاوه بر ضخامت و به اصطلاح گوشتدار بودن قیمت کابلشو مسی ، طول آن نیز باید دارای حداقلی بوده که در هر سایز آن متفاوت می باشد. طول این کالای برقی هرچه بیشتر باشد، باعث شده کابل یا سیم را به راحتی پوشش دهد؛ و پرس آن محکم باشد. حال آنکه طول بلند باعث شده جریان به راحتی انتقال یابد.

آبکاری کابلشو مسی سایز 35 تولید شده جهت افزایش طول عمر و بهره وری هرچه بهتر خود نکته ای حائز اهمیت بشمار می آید. بطور معمول بهترین و با کیفیت ترین آبکاری از نوع قلع می باشد؛ که به روش گرم صورت می گیرد. آبکاری قلع علاوه بر انتقال هرچه بهتر از اکسیده شدن مس جلوگیری می نماید.

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

سایز

35

سوراخ پیچ نرم

سوارخ 8

نوع آبکاری

قلع اندود

5 دیدگاه برای کابلشو مسی 35

  1. مرادی

    کابلشو ۳۵ یعنی واسه کابل ۳۵‌ ؟ بعد از کجا بهمیم که مسی هستش

    • iran edison

      بله دوست عزیز. اعداد ابتدایی کابلشو نشانگر سایز سیم هست. برای تشخیص مس بودن کابلشو یک راه حل ساده ارائه میدم. کابلشو رو با فشار روی گوشه شیشه میز یا با جسم سخت بسابید. درصورتی که رنگ مسی نمایان شد نشان از مسی بودن اون هست.

  2. نظام الدين

    سوراخ نرمش چنده ؟ جند تا عكس داره كدومه

    • iran edison

      سوراخ پیچ نرم کابلشو 35 ؛ 8 هستش. عکسی که به عنوان تصویر شاخص درج شده معمولا موجود هست.

  3. مهدی انصاری

    سلام اگر کابلشو ۳۵ رو تعداد بخوام کمتر می زنین ؟ از روی نقشه طرح بدم با همین قیمت تموم میشه

    • iran edison

      سلام دوست گرامی بستگی به نوع نقشه داره باید ابعاد و از نزدیک ببینیم

  4. Behparsmobin

    سلام جناب سفارش برای مترو دارم در تعداد انبوه برای کابلشو ۳۵ و سایز ۲۵ مسی، لطفا به ایمیل بنده پیام بدین.
    همچنین بنده سفارشات خاص از روی نقشه داشتم که برای شرکت ما بسازید. ممنون از پیگیری شما…
    Behparsmobin13@yahoo.com

    • iran edison

      سلام.ممنونم از پیام شما. بله ما سفارش تولید کابلشو 35 مسی را بر عهده می گیریم. حتما پیام می دم.

  5. محمد دانیالی

    سلام دوست عزیز بنده کابلشو ۳۵ با ابکاری مس می خوام. قیمتش تغییر می کنه؟ و اینکه در تعداد ۴۰۰۰ تا چقدر زمان می بره اماده بشه؟ تخفیف هم داره.؟

    • iran edison

      سلام و عرض ادب؛ ممنون برای پیام شما. کابلشو مسی 35 با آبکاری مس قیمتش بالاتر هستش. چون تولیدش خارج نرم هست و محصول سفارشی بحساب میاد. تو تعداد 4000 تا حداقل باید یک هفته کاری هم زمان بدین.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت اصلی 26,500 تومان بود.قیمت فعلی 25,700 تومان است.