پنل 9 وات بک لایت توکار

  • دو سال گارانتی بی قید و شرط؛
  • برند آترا نور؛
  • دارای هیت سینگ آلومینیومی؛
  • دیفیوزر پلی کربنات کریستال؛
  • جنس بدنه abs؛
  • 9 وات واقعی؛
  • فریم 8؛

42,000 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

پنل 9 وات بک لایت توکار آترا نور

پنل 9 وات بک لایت توکار گرد شرکت آترا نور با کیفتی ممتاز در جنس بدنه و برد ال ای دی آن خدمت مشتریان گرامی ارائه داده می شود. ایران ادیسون واقع در لاله زار جنوبی پاساژ ادیسون نماینده انحصاری لامپ هالوژن 9 وات نیز می باد که محصولات خود را در سایت ایران ادیسون به فروش می رساند.

کالای برق درخش میر پنل 9 وات توکار آترانور را با طول عمر 25000 ساعت واقعی به مشتریان ارائه می دهد. این کالای برقی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب ، نمونه خوبی برای استفاده در پروژه های بزرگ نیز است ؛ نوع این پنل بصورت توکار بوده و قابل نصب در سوراخ فریم هشت می باشد.

قیمت پنل 9 وات توکار

پنل 9 وات توکار

خدمات پس از فروش آترانور

پنل 9 وات گرد آترانور با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب چیپ ال ای دی آن یک خرید مناسب به حساب می آید. این واحد تولیدی عهده دار ضمانت 24 ماهه این محصول روشنایی بصورت تعویض بی قید و شرط نیز می باشد.

پنل ال ای دی 9 وات توکار

پنل ال ای دی 9 وات توکار

ویژگی و مشخصات پنل 9 وات آترانور

پنل 9 وات ال ای دی اترانور بصورت توکار نصب می گردد و شکل ظاهری آن گرد می باشد. همچنین فنر بندی کناری آن بسیار با کیفیت بوده و از جای خود جدا نمی شود مشکلی که در بسیاری از نمونه های مشابه دیده می شود و جا زدن آن امری فرسایشی می باشد.

نور دهی این پنل معادل 1000 لومن واقعی که بر روی کارتن آن درج شده می باشد. چیپ ال ای دی با کیفیت خود از افت لومن و نوردهی جلوگیری کرده و طول عمر آن را بالا می برد . که با برند های بنام بازار رقاب می نماید.

قبل از خرید پنل 9 وات بکلایت اتراتور باید بدانید که بدنه آن از ABS با کیفیت گلپایگان می باشد. و قبل از بسته بندی بر روی آن واکس کشیده می شود . دیفیوز این محصول از پلی کربنات کریستا تولید گردیده که با گذر زمان تغییر رنگ و تغییر حالت را به خود نمی بیند.

قیمت پنل 9 وات بکلایت

قیمت پنل 9 وات توکار بکلایت با توجه به کیفیت و زمان گارانتی آن در مقایسه با نمونه های مشابه تولید شده در بازار به مراتب مناسب تر می باشد و اختلاف قیمتی آن چشمگیر است . هزینه این محصولات به میزان وات مصرفی ، زمان ضمانت و برند تولید کننده متفاوت می باشد .

بهترین قیمت پنل 9 وات ال ای دی گرد توکار را از کالای برق ایران ادیسون عامل فروش درخش میر واقع در لاله زار تهران استعلام بگیرید . فروش انواع کالای برق روشنایی در انواع مختلف آن با بهترین برند های بازار لاله زار تهران بصورت عمده و تک .

این محصول دارای فنر بندی قوی و با دوام بوده ؛ طول عمر آن در مقایسه با برند های بنام بازار به مراتب بیشتر می باشد؛ و هیچگونه افت نوری در طی گذشت زمان ندارد.

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

آفتابی و مهتابی

گارانتی

2 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنل 9 وات بک لایت توکار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

42,000 تومان