کابلشو مسی 50

  • کابلشو مسی سایز 50 ؛
  • سوراخ پیچ 10؛
  • برای سوراخ پیچ خارج نرم تماس بگیرید؛
  • جنس مسی با آبکاری قلع اندود؛
  • دارای ضخامت و طول لوله بلند؛
  • جهت طراحی کابلشو با ابعاد خاص تماس حاصل فرمائید؛

17,900 تومان

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت کابلشو 50 کلوته

کابلشو 50 کلوته جهت اتصال سیم و کابل به گیرنده همچون ترمینال، تابلو برق، باطری و … نیز طراحی شده است. کابلشو مسی 50 کلوته یکی از پر مصرف ترین سایزها در مقایسه با نمونه های دیگر می باشد. همچنین بیشترین کاربرد آن برای کابل نمره 50 جهت موارد صنعتی و نصب آسانسور است.

این محصول که توسط مجموعه درخش میر واقع در لاله زار جنوبی ارائه گشته، از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین تمامی نکات ایمنی و کیفی را طبق استانداردهای جهانی در تولید آن نیز بکار می برد. این موارد شامل نوع آبکاری، قطر گوشت لوله، قد و ارتفال لوله، نوع پرس و تنظیم سوراخ پیچ در جای خود نیز می باشد.

کابلشو مسی 50 با بهترین قیمت خرید قد بلند

قیمت کابلشو مسی 50 کلوته

قیمت کابلشو به المان هایی متعددی بستگی دارد؛ که مشخصه اصلی در تعیین فی آن می باشد. بطور مثال جنس این محصول برقی از اصلی ترین موارد در مشخص نمودن قیمت این کالا به حساب می آید.از دیگر موارد سایزها، وزن، نوع پرس، بلندی قد و گوشت و… را می توان اشاره نمود.

کالای برق درخش میر که خود تولید کننده بوده، قیمت کابلشو 50 کلوته را با توجه به وزن و مس مصرفی مشخص می نماید. محصول درج شده با قیمت فوق از نظر مسر مصرفی در رنج متوسط قرار دارد. برای خرید نمونه قویع و ضعیف تر بایستی بطور تلفنی یا حضوری با این واحد در لاله زار ارتباط بر قرار نمائید.

قیمت کابلشو 50 کلوته در تیراژ خرید بالا متفاوت بوده، و پیشنهاد ما تماس جهت هماهنگی با واحد فروش نیز می باشد. همچنین در مواردی با سفارش بالا این واحد طبق دستور مشتری و نقشه فنی این محصول برقی را طراحی می نماید. این نقشه خارج از سوراخ پیچ سایز 10 بوده، و شامل قر و عرض نیز می باشد.

بهترین قیمت کابلشو مسی 50

بهترین قیمت کابلشو مسی 50 با کیفیتی ممتاز و عرضه سریع به دست مشتری در کالای برق درخش میر ارائه می گردد. این واحد تولیدی فروش خود را با ضمانت و تحویل محصول سفارشی طبق زمان مشخص شده به مشتری میسر می کند.

کالای برق درخش میر قیمت کابلشو 50 را بر اساس فروش عمده با مشتریان حساب می نمایند. همچنین قیمت کابلشو نمره 50 به دلیل دست اول بودن و تولیدی کالای برق درخش میر به مراتب از دیگر همکاران مناسب بوده، و بصورت رقابتی در بازار عرضه می گردد.

کاربرد کابلشو 50

کابلشو 50  مورد استفاده برای سیم یا کابل با سایز 50 نیز می باشد. قطر لوله و طول آن باعث افزایش راندمان بیشتر در سیستم برق ذسانی نیز می شود. بیشترین مصرف این سایز در سازه های ساختمانی و صنعتی یا نیمه صنعتی می باشد.

بطور معمول از این سایز در بخش ساختمان سازی در قسمت نصب آسانسور یا ورودی اصلی تابلو برقی استفاده می گردد. در موارد صنعتی بیشترین کاربرد این سایز محصول برقی بوده که شامل تابلو دستگاه های تولیدی صنعتی است

کابلشو 50 که در فروشگاه آنلاین ایران ادیسون ارائه گشته؛ توسط لوله مسی شهید باهنر تولید شده و با بهترین نوع آبکاری (قلع اندود) به مشترین خود ارائه می شود. همانطور که پیشتر اشاره نمودیم، کیفیت در طول و قطر کابلشو طبق استانداردهای جهانی در تولید رعایت گردیده است.

سایز قبل این محصول عبارت است از: کابلشو 35

سایز بعد از این محصول عبارت است از: کابلشو 70

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

سایز

50

سوراخ پیچ نرم

سوراخ 10

نوع آبکاری

قلع اندود

مدل

تمام مس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابلشو مسی 50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17,900 تومان