کابلشو مسی 240

  • کابلشو مسی سایز 240 کلوته و کلاته ؛
  • سوراخ پیچ 16؛
  • برای سوراخ پیچ خارج نرم تماس بگیرید؛
  • مناسب سیم نمره 240؛
  • جنس مسی با آبکاری قلع اندود؛
  • دارای ضخامت و طول لوله بلند؛
  • جهت طراحی کابلشو با ابعاد خاص تماس حاصل فرمائید؛

188,000 تومان

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

کابلشو مسی 240 کلوته

کابلشو 240 کلوته جهت اتصال سیم و کابل به گیرنده همچون ترمینال، تابلو برق، باطری و … نیز می باشد. این سایز قیمت کابلشو مسی در مقایسه با سایر نمونه ها از فروش بالایی برخوردار است. بهترین قیمت کابلشو مسی 240 کلوته را از فروشگاه انلاین ایران ادیسون بخواهید.

نمونه دیگری از این محصول برقی صنعتی که مورد استفاده در تابلوهای برق بوده، کابلشو بی متال 240 در دو تیپ dtl1 و dtl2 می نیز باشد. قیمت نمونه بیمتال به دلیل استفاده از ترکیبی و نوع تولید پیچیده تر آن کمی در مقایسه با این نمونه بالاتر می باشد. در ایران دو برند کلاته و کلوته دارای نمونه بی متال نیز می باشند.

این سایز مورد استفاده در نصب کابل سایز 240 و اتصال آن به تابلو برق های صنعتی در کارخانه ها، گلخانه ها و کلیه مکان هایی که نیاز به برق صنعتی دارد نیز می باشد. از اینرو استفاده از این سایز در مقایسه با سایر سایز های کمتر از خود بسیار کمتر می باشد. لذا قیمت آن کمی متفاوت تر است.

قیمت کابلشو مسی 240 کلوته قلع اندود

قیمت کابلشو 240 کلوته

کابلشو 240 کلوته مورد استفاده برای سیم نمره 240 نیز می باشد. قطر لوله و طول آن باعث افزایش راندمان بیشتر در سیستم برق نیز می شود. بیشترین مصرف این سایز در سازه و تابلوهای صنعتی می باشد.

کابلشو مسی 240 که در فروشگاه آنلاین ایران ادیسون ارائه می گردد؛ با لوله مسی شهید باهنر تولید شده و با بهترین آبکاری (قلع) به مشترین ارائه می شود. کیفیت در طول و قطر طبق استانداردها در تولید رعایت گردیده.

کالای برق درخش میر عهده دار فروش این کالای برقی در سایز صنعتی و تولید آن در لاله زار نیز می باشد. همچنین علاوه بر تولید نمونه کارگاهی خود، قیمت کابلشو نمره 240 را زیر فی لیست ارائه شده برند کلوته ارائه می دهد. برند کلوته یکی از بنام ترین نام ها در تولید این نوع از کالای برقی در صنعت برق می باشد.

محصولات تولید کالای برق درخش میر از نظر کیفیت و ایمنی ممتاز می باشد. تمامی استاندارد ها همچون طول و بلندی لوله و قطر (گوشت) این سایز در تولید آن با دقت تمام رعایت می گردد. به همین دلیل یکی از افتخارات ما جلب اعتماد مشتریان خود با کیفیت بالا محصولات ما نیز می باشد.

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

سایز

240

سوراخ پیچ نرم

سوراخ 16

نوع آبکاری

قلع اندود

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابلشو مسی 240”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

188,000 تومان