قیمت لوله خرطومی نسوز 13 (2)

  • لوله خرطومی نسوز سایز 13 یا 20 (2)؛
  • هر حلقه معادل 15 متر می باشد؛
  • دارای بسته بندی معادل 12 حلقه در بسته؛
  • سایر سایزها (11،16،21) را می توانید در زیر انتخاب کنید. جهت خرید جدا و تفکیکی از داخل منو مسیر: لوله برق و اتصالات > لوله خرطومی برق > لوله خرطومی نسوز
  • تمامی محصولات دارای استاندارد ملی ایران بوده و به شرط تست و مرجوعی فرورخته می گردد.
برند: گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

قیمت اصلی 54,000 تومان بود.قیمت فعلی 51,900 تومان است.حلقه

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (2 امتیاز)

قیمت لوله خرطومی نسوز 13

قیمت لوله خرطومی نسوز 13 یا 20 استاندارد بسته به برند و وزن نیز متغییر است. همچنین قیمت خرطومی نسوز 13 یا سایز 20 را نمی توان با قیمت لوله برق 13 شاخه ای سنجید و آنها را معیار قرار داد. همچنین نوع بسته بندی و شهر تولید کننده این نوع کالای برقی ساختمانی خود در فی و ارزش این کالا تاثیر گذار است.

این کالای برقی جهت انتقال سیم و کابل و حفاظت از آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کالای برقی به دلیل انعطاف بالا و مقاومت مناسبی که داشته، و همانند لوله برق خم سرد نسوز بوده و از مواد پی وی سی تولید می شود. که غیر قابل اشتعال نیز می باشد.

نصب لوله خرطومی نسوز 20 بسیار آسان و سریع بوده، و به راحتی با بست های معمولی همچون بست یکطرفه یا بست اسپیت می توان آن را مهار نمود. همچنین وزن این نوع از لوله برق نسوز بسیار سبک بوده، که موجب شده شاهد کاهش هزینه نصب و حمل نیز باشیم. در عین حال ایمنی را چاشنی کار قرار داده ایم!

قیمت لوله خرطومی نسوز 13

قیمت لوله خرطومی نسوز 13

قیمت لوله خرطومی نسوز 20

قیمت لوله خرطومی 20 یا سایز 2 استاندارد با توجه به سایز، وزن و برند تولید کننده آن نیز مشخص می گردد. قیمت این نوع خرطومی در مقایسه با دیگر نمونه های آن کمی بیشتر می باشد. زیرا این محصول از مواد pvc تولید گردیده که به مراتب آن را گرانتر می نماید.

بهترین قیمت لوله خرطومی نسوز سایز 13 استاندارد و سایر سایزها را از کالای برق ایران ادیسون (درخش میر) بخواهید. فروش انواع لوله برق PVC استاندارد بصورت عمده زیر خرید بازار لاله زار تهران! این سایز پر فروش ترین نمونه نیز می باشد.

لوله خرطومی نسوز استاندارد قیمت خرید

استاندارد لوله خرطومی نسوز سایز 13

قیمت لوله خرطومی نسوز 13 یا 2 به خودییه خود دارای گواهی نامه استاندارد ملی ایران نیز می باشد؛ زیرا این نوع از لوله برق غیر قابل اشتعال بوده است، که خود در ایمنی سازه امر حائز اهمیتی می باشد. وزن کم آن خود در وزن سازه تاثیری مثبت دارد.

همانطور که از نام آن پیداست نسوز بودن اصل استاندارد آن می باشد.

طبق دستور العمل شرکت برق توانیر استفاده از لوله خرطومی نسوز سایز 20 اجباری بوده و در صورت بکارگیری آن تائیدیه تاسیسات برق را در سازه می توان کسب نمود؛

ویژگی لوله خرطومی نسوز 13

خرطومی 13 نسوز یا 20 استاندارد دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که آن را به مراتب ویژه نموده است. مهمترین ویژگی آن که در نامش پیداست نسوز بودن آن بوده ، که به دلیل استفاده از مواد پی وی سی در تولید این کالا باعث شده تا غیر قابل اشتعال شود و در برابر حرارت ناشی از سیم و کابل مقاوم باشد.

همچنین این نوع از خرطومی در برابر هرگونه فرسایش محیطی همچون نور، خورشید، خوردگی، سایییدگی و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار اند. که به دلیل حفاظت و ایجاد معبر از سیم و کابل امر مهمی نیز به حساب می آید.

بهترین قیمت خرطومی نسوز

توجه: به هنگام خرید لوله خرطومی نسوز 13 استاندارد حتما به نشان استاندارد درج شده بر روی بسته بندی و اصل بودن آن توجه کنید. برای راستی آزمایی می توانید این محصول را در برابر شعله مستقیم قرار دهید تا مشخص گردد غیر قابل اشتعال است.

فرآیند تولید لوله خرطومی نسوز 2 استاندارد متفاوت با دیگر نمونه های مشابه خود می باشد و دارای فن با فرمولایسون خاصی نیز بوده است. همچنین به دلیل هزینه راه اندازی خط تولید و مشکلات پیش رو تعداد کمی به تولید این کالا روی می آورند.

برای تولید و تعیین قیمت لوله خرطومی نسوز 13 ابتدا از مواد پی وی سی pvc با درصد پلیمر بالا استفاده می کنند. و این مواد را با افزاینده ها و روان کننده های ویژه مخلوط کرده (مرحله بلندیگ) سپس خروجی ترکیبی را وارد سیلندر مارپیچ وارد کرده تا تحت دما و فشار بالا وارد مرحله قالب گیری شوند.

حساسیت در تولید این نوع لوله به دلیل انعطاف پذیری و نازکی قطر لوله بسیار بالا می باشد. و کوچک ترین اشتباه در تنظیم خط تولید منجرب به ارائه محصول بی کیفیت می گردد. تولید این نوع لوله نیاز به تخصص بالاتری در مقایسه با سایر نمونه ها نیز می باشد.

کالای برق درخش میر

کالای برق درخش میر عهده دار فروش لوله خرطومی نسوز 20 استاندارد در تعداد بالا بصورت عمده نیز می باشد. این واحد صنفی واقع در لاله زار تهران محصولات خود را در سه انبار در نقاط مختلف تهران به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

همچنین فروشگاه درخش میر علاوه بر ارائه قیمت لوله خرطومی برق نسوز 13؛ محصولات دیگری همچون لوله برق خم سرد و خم گرم پی وی سی نسوز، گالوانیزه سرد و گرم، لوله برق پلی آمید، پلی اتیلن، فلکسیبل و طرح نسوز را در انبارهای خود با کمترین قیمت به فروش می رساند.

انبارهای درخش میر:

  • انبار شماره یک در خیابان فردوسی بالا تر از میدان توپخانه جهت توزیع لوله خرطومی نسوز درون شهر تهران؛
  • انبار شماره دو در ابتدای جاده تهران ساوه نرسیده به عوارضی اول جهت ارسال خرطومی در بارهای کامیونی و عمده به تهران و شهرستان ها نیز می باشد؛

قیمت لوله خرطومی نسوز 13 در واقع همان کانال فلکسیبل نیز به حساب می آید. (هر کانالی که از انعطاف بالایی برخوردار باشد را خرطومی فلکسی نیز می نامند) تنها تفاوت آن است. که مواد تشکیل دهنده آن از پلاستیک سخت یا همان پی وی سی pvc می باشد و مقاومتش در برابر واکنش های شیمیایی بالا بوده است.

جهت استعلام قیمت لوله خرطومی نسوز 13 استاندارد بهتر است تا از فروشگاه های معتبر اقدمام نمائید. در واقع هنگام خرید این محصول باید در مرحله اول به نشان استاندارد حک شده بر روی لوله دقت فرمائید .متراژ این محصول رول شده بصورت استاندارد 16 متر نیز می باشد.

وزن 0.38 کیلوگرم
ابعاد 150 × 2 × 2 سانتیمتر
سایز خرطومی

13

برند

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

جنس بدنه

pvc

رنگ

سفید, طوسی

تعداد در بسته

12 حلقه

قطر خارجی لوله

20 mm

استاندارد

دارد

متراژ

15 متر

لوله و اتصالات

لوله خرطومی نسوز و معمولی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت لوله خرطومی نسوز 13 (2)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت اصلی 54,000 تومان بود.قیمت فعلی 51,900 تومان است.حلقه