سیم 1 افشار نژادخراسان

قیمت بر اساس هر کلاف (100 متری) می باشد؛
سیم افشان شرکت افشار نژاد خراسان سایز 1؛
دارای گواهی استاندارد: ISIRI 607-3 VDE 0281-3؛

برند: گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

767,000 تومانحلقه

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

سیم 1 افشارنژاد خراسان

سیم 1 افشارنژاد خراسان تمامی استانداردهای تولیدی از جمله تعداد رشته مس، خلوص مس مصرفی، کیفیت روکش پی وی سی و رعایت درصد وزن مس و وزن روکش را بصورت دقیق در نظر گرفته است.

محصولات این واحد تولیدی یکی از شناخته شده ترین سیم و کابل های حال حاضر بازار برق ایران بوده که از کیفیت بالایی برخوردارند. کارخانه افشار نژاد خراسان واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده کالای خود به تمامی نقاط کشور نیز می باشد.

پر فروش ترین سایز شرکت افشارنژاد خراسان که دارای کیفیت و قیمت ممتازی بوده، سیم 2.5 افشارنژاد نیز می باشد. همچنین توسط این سیمهای افشان می توان بهترین کابل 2 در 1 را با روکش پی وی سی با کیفیت ارائه داد.

قیمت سیم 1*1 افشان

قیمت سیم 1*1 افشان برند افشارنژاد خراسان را بصورت دست اول از لاله زار تهارن با کالای برق درخش میر استعلام بگیرید. جهت تهیه جوری جنس علاوه بر این سایز سیم سایر محصولات همچون انواع کابلشو مسی آومینومی و بی متال و سرسیم را از ایران ادیسون خریداری نمائید.

سایز بالا تر از این نوع کالای برقی که فروش بیشتری را در مقایسه با سایز 25 به خود اختصاص داده، معادل سایز سیم 1.5 افشارنژاد نیز می باشد. این سایز نیز از دو سیم سایز 4 از نوع افشان تولید می گردد.

برند

گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

سایز

1

رنگ

رنگ بندی

متراژ

100 متر

استاندارد

دارد

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

سیم و کابل

افشارنژاد خزاسان, سیم افشان و خشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم 1 افشار نژادخراسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افشار نژاد خراسان گروه کارخانجات افشار نژاد خراسان تولید کننده انواع سیم و کابل افشان و خشک با بهترین کیفیت با بیش از سه دهه فعالیت کار خود را در سال 1345 آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 400 نیروی کاری به عنوان اولین برند آشنا و ممتاز در ایران مشغول به کار می باشد . این واحد تولیدی واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده به تمامی نقاط کشور نیز می باشد . فروشگا آنلاین ایران ادیسون عهده دار فروش محصولات کارخانه افشار نژاد خراسان زیر قیمت بازار لاله زار تهران نیز می باشد

767,000 تومانحلقه