سیم 1.5 افشارنژاد خراسان

قیمت بر اساس هر کلاف (100 متری) می باشد؛
سیم افشان شرکت افشار نژاد خراسان سایز 1.5؛
دارای گواهی استاندارد: ISIRI 607-3 VDE 0281-3؛

برند: گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

1,102,000 تومانحلقه

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

سیم 1.5 افشارنژاد خراسان

قیمت سیم 1.5 افشارنژاد خراسان تمامی استاندارد های تولیدی از جمله تعداد رشته مس، خلوص مس، کیفیت روکش pvc و رعایت درصد وزن مس و وزن روکش را بصورت دقیق در نظر گرفته است. به همین سبب در دسته سیم و کابل های با کیفیت و ممتاز بازار تاسیسات برق شناخته شده و از آغاز تاکنون توانسته این کیفیت برتر را حفظ نماید.

سایز بالا تر از این نوع کالای برقی که فروش بیشتری را در مقایسه با سایز 1.5 به خود اختصاص داده، معادل سایز سیم 2.5 افشارنژاد نیز می باشد. این سایز نیز از دو سیم سایز 4 از نوع افشان تولید می گردد.

قیمت سیم 1.5 افشارنژاد خراسان

گروه صنعتی افشار نژاد خراسان با بیش از سه دهه فعالیت تولید کننده و ارائه قیمت کابل افشار نژاد ساختمانی و قدرت بصورت افشان نیز می باشد. و از نخستین کارخانه های صنعتی به شمار می آید که موفق به اخذ نشان گواهی استاندارد ملی ایران گردیده است.

محصولات این واحد تولیدی همچون سیم 1.5 افشارنژاد خراسان یکی از شناخته شده ترین سیم و کابل های حال حاضر بازار برق ایران بوده که از کیفیت بالایی برخوردارند. کارخانه افشار نژاد خراسان واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده کالای خود به تمامی نقاط کشور نیز می باشد.

قیمت سیم 1.5 افشارنژاد خراسان نوع افشان

بهترین قیمت سیم 1.5 افشارنژاد خراسان مدل افشان را از فروشگاه آنلاین ایران ادیسون بخواهید. فروش انواع سیم و کابل های استاندارد در تمامی سایزها زیر قیمت بازار لاله زار تهران.

تمامی استاندارد شرکت تولیدی سیم افشارنژاد خراسان شامل: گواهی استاندارد ملی ایران (ISIRI)، استاندارد 227 اروپا (IEC)، استاندارد کشور آلمان (VDE)، استاندارد جهانی IEC، استاندارد کشور انگلیس (BS)، دارنده گواهی ایزو 9002 در تولید کیفیت محصول سیم و کابل.

از دیگر محصولات که توسط این سایز از گروه بازرگانی کارخانه افشارنژاد خراسان ارائه گشته، کابل 2*1.5 افشان نیز می باشد! این سایز توسط یک روکش یا کاور از جنس پی وی سی pvc تولید شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت و هرگونه آسیب محیطی نیز دارد.

برند

گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

سایز

1.5

رنگ

رنگ بندی

متراژ

100 متر

استاندارد

دارد

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

سیم و کابل

افشان و خشک, سیم افشان و خشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیم 1.5 افشارنژاد خراسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افشار نژاد خراسان گروه کارخانجات افشار نژاد خراسان تولید کننده انواع سیم و کابل افشان و خشک با بهترین کیفیت با بیش از سه دهه فعالیت کار خود را در سال 1345 آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 400 نیروی کاری به عنوان اولین برند آشنا و ممتاز در ایران مشغول به کار می باشد . این واحد تولیدی واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده به تمامی نقاط کشور نیز می باشد . فروشگا آنلاین ایران ادیسون عهده دار فروش محصولات کارخانه افشار نژاد خراسان زیر قیمت بازار لاله زار تهران نیز می باشد

1,102,000 تومانحلقه