لوله خم سرد وینو پلاستیک سایز 16 (25)

  • لوله خم سرد سایز 16 یا 25؛
  • تیپ لوله: وینو بند bend؛
  • قیمت بر اساس هر شاخه 6 متری؛
  • دارای شش رنگ آبی قرمز زرد سفید سبز طوسی؛
  • دارای گواهی استاندارد ملی ایران؛
  • ضخامت لوله 1.5 میلیمتر؛
  • قطر خارجی لوله 25 میلیمتر؛
  • نماینده انحصاری : کالای برق درخش میر؛
برند: شرکت وینو پلاستیک

74,700 تومانشاخه

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت لوله خم سرد 16 وینو پلاستیک

قیمت لوله خم سرد 16 وینو پلاستیک و قیمت لوله برق pvc را با توجه به سایز با بهترین برندها را از ما کسب نمائید. فروش لوله خم سرد و خم گرم برند وینو پلاستیک سایز ۱۳ (۲۰)، لوله خم سرد 25 یا 16 ، ۲۱ (۳۲)، ۲۹ (۴۰) و… درب کارخانه دست اول و ارزان.

همچنین قیمت این سایز از قیمت لوله برق 20 کمی بالاتر نیز می باشد. این در حالی بوده که هنگام استفاده و خرید سایز 25 یا 16 تعداد کمتری از این محصول نصبت به سایز 13 یا 20 نیاز می شود.

لوله خم سرد 16 یا 25 pvc از آن جهت حائز اهمیت بوده، که نسوز بوده، و غیر قابل اشتعال است. این امر در ایمنی تاسیسات سازه بسیار مهم می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع محصول مقاومت سایشی در طی گذر زمان است.

امر مهمی که این نوع از لوله خم سرد 25 را ویژه نموده؛ الزام استفاده از آن و انواع لوله خرطومی نسوز توسط شرکت برق توانیر نیز می باشد. که در پروتکل استاندارد تاسیسات برق ساختمانی این واحد نظارتی قید گردیده. لذا رعایت آن موضوعی اجباری می باشد.

از نظز کیفی و نحوه استفاده قیمت لوله خم سرد 16 را می توان به دو بخش تقسیم نمود که شامل لوله خم سرد و خم گرم نیز می باشد. در لوله برق pvc خم گرم برای زاویه دار کردن آن، بایستی حرارت غیر مستقیم را به آن اعمال نمود که خود امری فرسایشی برای برقکاران است.

علاوه بر فرسایشی بودن خم زدن لوله خم سرد 25 خم گرم، شاهد کاهش چشمگیر در سرعت برقکاری نیز می باشیم. از آنجا که امروزه سرعت ساخت و اجرای تاسیسات برقی در هر سازه اولویت بوده، نمونه لوله برق پی وی سی خم سرد، بهترین گزینه نیز می باشد.

لوله برق خم سرد 16 یا upvc وینو پلاستیک ، تنها با استفاده از یک فنر و بدون نیاز به حرارت خم می خورد (همانطور که از اسمش پیداست). این امر موجب آن گردیده تا سرعت عمل در برقکشی سازه به مراتب بالا رود و کاری کیفی به مصرف کننده ارائه دهد.

ویژگی لوله خم سرد 25 وینو

خرید لوله برق پی وی سی پر مصرف ترین کالا در کانال کشی تاسیسات برق سازه نیز به شمار می آید. در مقابل دارای مقاومت بالایی در طی گذر زمان می باشد. این نوع از محصولات از نظر صرفه اقتصادی، وزن، هزینه حمل و نقل و… بهترین گزینه برای مصرف کننده بحساب می آید.

قیمت لوله خم سرد 25 وینو پلاستیک

لوله برق pvc در برابر خوردگی، ساییدگی، رطوبت هوا و حرارت بسیار مقاوم بوده و غیر قابل اشتعال می باشد. همچنین عایق مناسبی برای محافظت از سیم و کابل و دفع جریان الکتریسیته ساکن می باشد که خود ایمنی در کار تاسیسات را بالا برده است.

اتصالات قیمت لوله برق pvc پی وی سی شامل زانویی (کوتاه، بلند، عصایی)، بوشن (کوتاه، بلند)، براس بوشن، سه راهی، انواع قوطی کلید (معمولی، نسوز، درایوال یا کناف، رابطدار و…)، جعبه تقسیم روکار یا توکار و جعبه فیوز نیز می باشد.

بهترین لیست قیمت لوله برق پی وی سی و اتصالات آن را از فروشگاه ایران ادیسون بخواهید. فروش انواع لوله در تمامی سایزها و برندهای استاندارد زیر قیمت کالای برق لاله زار تهران. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه لوله خم سرد چیست ؟ با ما همراه باشید.

استفاده بهتر لوله خم سرد 16

  • برقکار و کارفرما باید از لوله خم سرد 16 وینو پلاستیک استاندارد استفاده نماید و شماره درج شده بر روی آن را از سامانه پیامکی اداره استاندارد استعلام بگیرد؛
  • بهترین حالت برای نصب لوله خم سرد 2.5 وینو پلاستیک آن است که بتوان از کمترین زانو و پیچ خوردگی استفاده نمود که این مهم هنر برقکاربه حساب می آید؛
  • به هنگام نصب لوله خم سرد سایز 16 upvc باید کمترین و کوتاه ترین مسیر را انتخاب نمود که خود مزیت های اقتصادی بسیاری را دارد؛
  • انتخاب سایز و قطر لوله امر بسیار مهمی می باشد. و باید به اندازه کافی جای برای سیم و کابل داشته باشد و توسط فنر بدون فشار زیاد حمل گردند؛
  • فشردگی سیم و کابل درون لوله خود از نظر ایمنی بسیار مهم است زیرا می تواند حرارت زیادی تولید کند و منجرب به حریق گردد؛
  • بلافاصله پس از نصب قیمت لوله خم سرد 16 وینو پلاستیک  باید دو سر آن توسط درب پوش بسته شود تا هیچ چیز اضافه به درون آن وارد نگردد؛
  • استفاده بجا از بست برای نگهداری این pvc نکته حائز اهمیتی می باشد؛

لوله خم سرد سایز 16 یا 2.5 محصولی تولید شده از مواد یو پی وی سی نیز می باشد. که برای ایجاد کانال در تاسیسات برق ساختمان سیم و کابل کشی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه طبق دستور العمل شرکت برق توانیر استفاده از لوله های نسوز در تمام سازه ها اجباری می باشد.

زیرا این نوع لوله ها نسوز بوده و غیر قالب اشتعال می باشد، که خود در بحث ایمنی تاسیسات برق ساختمان اهمیت بالایی دارد.

استاندارد لوله وینو پلاستیک بند

لوله خم سرد 25 برق وینو پلاستیک ساخت کشور ایران بوده و دارنده چندین گواهی استاندارد و گواهی آزمایشگاهی (واحد تولید) نیز می باشد. وینو پلاستیک پس از تاسیس واحد آزمایشگاهی موفق به اخذ گواهی استاندارد ملی ایران به شماره 1121521 گردید.

بطور کلی استفاده از لوله خم سرد 16 سرعت در کانال کشی سازه را بالا برده و نیاز چندانی به اتصالات همچون زانو نمی باشد. لوله خم سرد وینو پلاستیک بند بدون نیاز به حرارت تنها با استفاده از یک فنر در نقطه مورد نظر خم خورده و کیفیت مناسب به مصرف کننده ارائه می دهد.

نکته: وزن کم هر شاخه لوله شش متری و هزینه نصب پایین از دیگر ویژگی های این کالای برق ساختمان نیز به حساب می آید.

وزن 1000 کیلوگرم
ابعاد 6 × 2.5 × 2.5 سانتیمتر
برند

شرکت وینو پلاستیک

سایز

25 (16) (2.5)

جنس بدنه

pvc

رنگ

سفبد،مشکی،زرد،آبی،قرمز

استاندارد

دارد

طول هر شاخه

6 متر

وزن

1000 گرم

رنگ بندی

دارد

تعداد در بسته

20 شاخه

قطر خارجی لوله

25 mm

ضخامت لوله

1.5 mm

کشور سازنده

ایران

نوع خمش

خم سرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خم سرد وینو پلاستیک سایز 16 (25)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

74,700 تومانشاخه