قوطی کلید بست

  • در دو نوع موادنو و مشکی؛
  • قبل از خرید نوع مر نظر را انتخاب نمائید؛
  • قوطی کلید بست تولید شده با مواد پلاستیکی؛
  • به رنگ سفید و مشکی؛
  • با ابعاد 7*7 سانتیمتر؛
  • عمق 5 سانتیمتر؛
  • نمایندگی قوطی کلید بست؛
برند: گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

4,000 تومان6,900 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

4.3/5 - (3 امتیاز)

قوطی کلید بست

قیمت قوطی کلید بست و قوطی برق بست ارزان و دست اول در کالای برق درخش میر واقع در خیابان لاله زار جنوبی تهران پاساژ ادیسون. قیمت قوطی برق این محصول برقی در دو نوع رابط دار و بدون رابط به مشتریان عرضه می گردد. این نوع از محصولات از مواد پلیمری پلاستیکی نو تولید شده و کیفیت بالایی دارد.

قوطی کلید بست بدون رابط و با رابط از آن دسته محصولات برقی بوده که در زیر مجموعه اتصالات لوله خم سرد برق قرار دارد. این کالای برقی مورد استفاده در مرحله نازک کاری ساختمان استفاده می شود. به همین جهت باید از کیفیت و جنس مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام استفاده آسیبی نبیند.

قیمت قوطی بست بدون رابط

وظیفه و مزیت ها

وظیفه دیگری که قوطی کلید و پریز بست عهده دار بوده، حفاظت و مراقبت از انتهای کلید و پریز، مکانیزم و سیم متصل شده به آن می باشد. به همین سبب باید در خرید این نوع از محصولات دقت لازم را داشته باشیم. تا از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار باشد. همچنین جهت ورود سیم خروجی لازم را داشته باشد.

یکی از مزیت های قوطی بست کلید و پریز بدون رابط و با رابط دار این بوده که پس از گذشت زمان دچار خشکی و خورد شدگی نمی شود. همچنین کلید و پریز برق مصرف کننده را بطور مستحکم و ایستا در جای خود نگهداری می کندد. که خود موجب رعایت اصول ایمنی و کاهش خطرات احتمالی میگردد.

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام کشیدن دو شاخه وسایل برقی، پریز و مکانیزم آن از سر جای خود جدا می شود. قوطی کلید بست موادنو با استفاده از عمق استاندارد و دنده های کناری مناسب درون آن از جدا شدن با دیوار جلو گیری می کند. همچنین با بکارگیری چهرا نقطه پیچ خور این استحکام بیشتر می شود.

قیمت قوطی برق بست

قیمت قوطی کلید بست

قیمت قوطی برق بست با توجه به موارد مختلفی که به آن اشاره خواهیم کرد، تعیین می گردد. این موارد کلیدی شامل میزان عمق دار بودن، متریال و مواد اولیه درتولید آن، برند و کارخانه تولید کننده، جنس نسوز یا پلاستیکی و… می باشد. هرکدام از این موارد باعث افزایش یا کاهش قیمت خرید آن می گردند.

با توجه به مواردی که در فوق به آن اشاره نمودیم، قیمت قوطی برق بست را با توجه به کیفیت مواد اولیه آن مشخص می نمائیم. عمق دار بود آن، استفاده از قوطی کلید پلاستیکی، گرانول و نوع با رابط و بدون رابط آن عملی دیگر در مشخص نمودن قیمت این نوع اتصالات لوله برق نیز به شمار می آید.

همچنین استفاده از قرار گیری سوراخ پیچ در چعر ضلع آن مزیتی بوده که قوطی کلید بست با زابط و بدون راب را از سایر نمونه های دیگر و معمولی متمایز کرده است. پیچ های تعبیه شده در این نوع اتصالات باعث شده تا کلید و پریز توسط پیچ به این کالا متصل گرددو جوجب جدا نشدن آن گردد.

مورد دیگری که در قیمت قوطی کلید بست تاثیر گذار بوده؛ داشتن رابط است. خرید نمونه با رابط و بدون رابط متفاوت بوده و بصورت مجزا به فروش می رسد!

نمایندگی قوطی کلید و پریز بست

فروشگاه مرکزی درخش میر (ایران ادیسون iranedison.com) ارائه قیمت قوطی کلید بست و سایر نمونه های دیگر آن را عهده دارد است. همچنین مدل های مختلف قوطی برق کناف، قوطی برق نسوز سه ستاره، قوطی کلید عمق دار نلین فلزی و درایوال را بصورت عمده و دست اول به مشتریان گرامی بفروش می رساند.

این واجد فروش علاوه بر ارائه قیمت قوطی برق بست و سایر نمونه ها، عهده دار فروش انواع لوله و اتصالات برق پی وی سی pvc، لوله فلزی گالوانیزه خم گرم 13 و خم سرد 13، قیمت لوله برق 13 پلی آمید و سایر سایزها نیز می باشد. فروش این نوع اتصالات را در تعداد بال، تعهد ارسال به موقع را تقبل می نمائیم.

چرا قوطی برق بست ؟

قیمت قوطی برق بست با توجه به کیفیت، و مزیت ها مختلف به تناسب مناسب می باشد. برند بست که از مواد پلاستیکی نو تولید شده؛ مقاومت بالایی در برابر هرگونه فشار و آسیب به مکانیزم کلید و پریز می گردد. تمامی این موارد بر آن گشته تا شاهد افزایش ایمنی باشیم.

همچنین عمق مناسب در قوطی کلید و پریز بست فضای لازم برای اتصال سیم و کابل به مکانیزم کلید و پریز را به برقکاران می دهد. لذا بسیاری از برقکاران مایل به استفاده از این برند برقی هستند. تنوع در ابعاد مختلف و نوع با رابط و بی رابط، چهار پیچ بودن هم دخیل است.

جهت نصب هرچه بهتر و مناسب قوطی کلید بست و سایر نمونه های استاندارد دیگر؛ بر زوی لینک زیر کلیک کنید. و از تجربیات و اطلاعات ما نیز استفاده لازم را ببرید.
نصب قوطی کلید و پریز

برند

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

رنگ

سفید, مشکی

جنس بدنه

پلاستیک

کشور سازنده

ایران

مدل

مشکی, موادنو

لوله و اتصالات

قوطی کلید و پریز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی کلید بست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4,000 تومان6,900 تومان