کابل کولری 1.5*5 افشارنژاد خراسان

قیمت بر اساس حلقه 100 متری ؛
حد اقل سفارش 30 متر؛
برند افشارنژاد خراسان؛
سایز 1.5*5 (5 در 1.5)؛
دارای گواهی استاندارد ملی ایران؛
مورد استفاده برای نصب کولر؛

برند: گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

5,500,000 تومانمتر

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت کابل کولر 5*1.5 افشارنژاد خراسان

افتخار ماست که به شما کابل کولر 5*1.5 را معرفی کنیم، جواهری که به تجربه خنکای بی‌نظیری در هوای شما افزوده و همچنین به معنای واقعی کلمه، ارتقاء دهنده سطح راحتی شما خواهد بود. این کابل با کیفیت عالی و بهینه‌سازی شده برای استفاده در دماهای بالا، به شما اطمینان می‌دهد که در هر شرایطی از کولر خود بهترین عملکرد را خواهید داشت.

استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساختار کابل کولر 5*1.5، آن را مقاوم در برابر خرابی‌ها و سایش قرار می‌دهد. طراحی این کابل به گونه‌ای است که به شما امکان انتقال بهترین جریان هوا را می‌دهد، این به معنای افزایش بهره‌وری کولر شما و کاهش مصرف انرژی است.

با نصب آسان و سریع، کابل کولر 5*1.5 به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ مشکلی به تجربه کولینگ حرفه‌ای دست یابید. همچنین، با توجه به استانداردهای بالا و کنترل کیفی دقیق، این محصول از نظر ایمنی و کارایی، تضمینی برای شما خواهد بود.

حالا با داشتن این سایز، زندگی خود را در تمام فصول سال به یک تجربه لذت‌بخش از دمای مطلوب تبدیل کنید. ما به شما این قول را می‌دهیم که این کابل با بهترین قیمت ممکن، به شما ارزش واقعی را عرضه می‌کند.

از این پس، فراموش کنید که دیگر به دنبال کابل کولر مناسب نگردید، چرا که این سایز تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. هوای خنک و تازه در انتظار شماست! یکی از سایزهای پر فروش برند افشارنژاد خراسان قیمت کابل ۲×۲.۵ نیز می باشد.

برند

گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

استاندارد

دارد

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

سطح مقطع

5*1.5

تعداد رشته سیم

5 رشته

نوع سیم و کابل

کابل کولری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل کولری 1.5*5 افشارنژاد خراسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افشار نژاد خراسان گروه کارخانجات افشار نژاد خراسان تولید کننده انواع سیم و کابل افشان و خشک با بهترین کیفیت با بیش از سه دهه فعالیت کار خود را در سال 1345 آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 400 نیروی کاری به عنوان اولین برند آشنا و ممتاز در ایران مشغول به کار می باشد . این واحد تولیدی واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده به تمامی نقاط کشور نیز می باشد . فروشگا آنلاین ایران ادیسون عهده دار فروش محصولات کارخانه افشار نژاد خراسان زیر قیمت بازار لاله زار تهران نیز می باشد

5,500,000 تومانمتر