کابلشو مسی 16

  • کابلشو 16 کلوته و کلاته ؛
  • با سوراخ پیچ 8؛
  • برای سوراخ پیچ های خارج از نرم تماس حاصل فرمائید؛
  • سایز کابلشو برای سیم 16 افشان؛
  • جنس مسی با آبکاری قلع اندود؛
  • دارای ضخامت و طول لوله استاندارد؛ً
(1 بررسی مشتری)

10,900 تومانعدد

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

کابلشو مسی 16 کلوته

کابلشو 16 کلوته جهت اتصال سیم و کابلها به انواع  ترمینال، تابلو برق صنعتی و ساختمانی، باطری و… مورد استفاده قرار می گیرد. این سایز در مقایسه با سایر با توجه به استفاده بیشتر سیم 16 از فروش بالایی برخوردار است. جنس این محصول از مس بوده، و دارای آبکاری قلع اندود برای مقاومت بالا می باشد.

نمونه دیگری از این محصول برقی صنعتی که مورد استفاده در تابلو های برق بوده، کابلشو بی متال 16 در دو تیپ dtl1 و dtl2 نیز می باشد. قیمت نمونه بیمتال به دلیل استفاده از آیاژ ترکیبی و نوع تولید پیچیده تر آن کمی در مقایسه با این نمونه بالاتر نیز می باشد. در ایران دو برند کلاته و کلوته عهده دار تولید نمونه بی متال نیز می باشند.

کابلشو مسی 16 کلوته بطور نرم و استاندارد داری سوراخ پیچ نمره 8 نیز می باشد. این سوراخ پیچ در این سایز بیشترین صرف را به خود اختصاص داده که مقاومت نگهداری برای سیم و کابل سایز 16 را دارا می باشد. همچنین سوراخ پیج 6، 10، 12 و 16 هم در برخی موارد در کاربرد سایز 16 استفاده می گردد.

کابلشو 16 بلند مسی قیمت خرید

قیمت کابلشو 16 کلوته

موارد بسیار متعددی در تعیین قیمت کابلشو نیز دخیل است. جنسی و مدلی که در تولید آن استفاده شده از اصلی ترین موارد است. این موارد در سه دسته کابلشو بی متال، مسی و آلومینیومی تقسیم شده، که هر کدام قیمت متفاوتی را دارد. قیمت نمونه بی متال کهتلفیقی بوده از سایر موارد بیشتر است.

قیمت کابلشو 16 مسی نیز از بی متال کمتر و از نمونه آلومینیوم خود بالاتر است. مواردی که در تعیین قیمت این سایز دخیل بوده شامل وزن آن و مقدار مسی که در تولیدش استفاده شده، بستگی دارد. همچنین جهت سوراخ پیچ های خارج از نرم و نمونه های طراحی شده باید قیمت بالاتری را پرداخت نمود.

مطلوب و به صرفه ترین قیمت کابلشو مسی 16 برای سیم 16 را با استعلام از فروشگاه درخش میر کسب نمائید. این مجموعه فروش کالا برقی عهده دار ارائه انواع اتصالات مسی و تولید انواع کابلشو با کیفیت بالا و عرضه سریع را دارا می باشد.

کاربرد کابلشو مسی 16 کلوته

کابلشو مسی 16 کلوته مورد استفاده برای سیم و کابل نمره 16 جهت اتصال به تابلو برق استفاده می گردد. قطر لوله مسی و طول (بلندی) آن موجب افزایش راندمان و ایمنی بالاتری در سیستم تاسیسات برق نیز می شود. بیشترین مصرف این سایز در سازه های ساختمانی و نیمه صنعتی می باشد.

کابلشو نمره 16 که در فروشگاه آنلاین ایران ادیسون ارائه می گردد؛ با لوله مسی کارخانه تولیدی “مس شهید باهنر” تولید شده است. همچنین با بهترین آبکاری (قلع اندود) به مصرف کننده خود ارائه می شود. کیفیت در طول و قطر طبق استانداردهای جهانی در تولید رعایت گردیده است.

سایز قبل این کالا عبارت است از: کابلشو 10

سایز بعد این کالا عبارت است از: کابلشو 25

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

سایز

16

1 دیدگاه برای کابلشو مسی 16

  1. Behparsmobin

    سلام خدمت شما همکار گرامی، از شرکت behsazmobin مزاحم میشم، جهت طراحی کابلشو مسی ۱۶ و سایتهای دیگر برای مترو.
    لطفا پس از خوندن این نظر به ایمیل بنده پیام بدیم جهت بهترین همکاری.
    Behparsmobin13@yahoo.com

    • iran edison

      سلام.ممنونم از پیام شما. بله ما سفارش تولید کابلشو 16 مسی و دیگر سایزهای نرک در بازار را بر عهده می گیریم. حتما پیام می دم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10,900 تومانعدد