جعبه فیوز 24 تایی ویکو viko

  • نوع روکار یا توکار را انتخاب نمائید,
  • جعبه فیوز 24 تایی ویکو (تابلو مینیاتوری)
  • تولید کشور ترکیه,
  • 24 فیوزه,
برند: viko

940,000 تومان1,022,000 تومان

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

جعبه فیوز 24 تایی ویکو viko

جعبه فیوز 24 تایی ویکو از آن دسته اقلام برقیست که در دسته اتصالات لوله برق pvc نسوز قرار گرفته است. این کالا بطور معمول در مرحله نازک کاری ساختمان استفاده می گردد. دو بخش درب تابلو و قاب تابلو اجزاء تشکیل دهنده تابلو فیوز مینیاتوری می باشند.

قاب تابلو مینیاتوری در مرحله گچ کاری درون دیوار قرار گرفته، و بارها مشاهده شده درب آن یا گم شده و یا آسیب می بیند. لذا برای جلو گیری از این اتفاقات انتخاب یک تابلو فیوز با کیفیت و استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

قیمت جعبه فیوز 24 ویکو

جعبه فیوز 24 عددی ویکو در دو مدل توکار و روکار به فروش می رسد. که دارای درب پلاستیکی فشرده مقاوم و پنجره طلقی دودی نیز می باشد. این محصول تولید کشور ترکیه بوده و از جنس مقاومی برخوردار است.

قیمت جعبه فیوز 24 تایی ویکو

قیمت جعبه فیوز 24 تایی ویکو با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می گردد. این پارامترها شامل سایز و تعداد فیوزی که در خود جای گرفته، نوع توکار و روکار، تعداد ردیف و موارد دیگر نیز می باشد.

قیمت جعبه فیوز ویکو 24 عددی را از فروشگاه آنلاین (ایران ادیسون) استعلام بگیرید. فروش انواع تابلو فیوز در تمامی سایزها و برندهای استاندارد و با کیفیت بازار لاله زار جنوبی تهران بصورت توکار و روکار؛

تابلو 24 ویکو درخش میر

سپانو سمنان (کالای برق درخش میر) عهده دار فروش تابلو 24 ویکو مینیاتوری و سایر سایزهای محصولات این شرکت در لاله زار حنوبی نیز می باشد. این واحد محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار فروشگاه آنلاین ایران ادیسون ارائه قیمت لوله خم سرد و گرم نسوز قرار داده است.

این واحد صنفی علاوه بر فروش جعبه فیوز 24 تایی ویکو، انواع اتصالات و لوله برق خم سرد و خم گرم پی وی سی pvc را در لاله زار عهده دار است. همچنین سایر ملزومات برق ساختمانی و صنعتی را در مغازه خود به مشتریان ارائه می دهد.

تعداد فیوز

24

مدل

توکار

برند

viko

رنگ

سفید

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ترکیه

جعبه فیوز مینیاتوری

ویکو viko

نوع نصب

توکار, روکار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه فیوز 24 تایی ویکو viko”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

940,000 تومان1,022,000 تومان