کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب

کلید زنگ روکار شرکت پارت الکتریک ؛ کد 4048 ؛ دارای نشان گواهی استاندارد ملی ایران و CE اروپا ؛ مجهز به مغزی سرامیکی ؛ 24 ماه ضمانت تعویض بی قید و شرط ؛ تعداد در کارتن 200 عدد می باشد ؛

برند: پارت الکتریک

26,500 تومان

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب

قیمت خرید کلید زنگ روکار پ

قیمت خرید کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب

 

مشخصات کلید زنگ پارت مدل شهاب

شرکت پارت الکتریک در تولید کلید زنگ روکار مدل شهاب و سایر نمونه های خود تمامی اصول استانداردی و کیفی را رعایت نموده و توانسته مکانیزم را در کنار قاب رویه با کیفیت به مشتریان و مصرف کننده ها ارائه دهد . درپوش این کالای برقی بصورت طلق شکل بوده که خود زیبایی ویژه ای را ایجاد نموده است .

کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب دارای ابعادی معادل 67*67*49 نیز می باشد . وزن این محصول برابر با 75 گرم بوده که در کارتن هایی با ابعاد 270*148*70 قرار گرفته است . تعداد این کالای برقی در هر کارتن 200 عدد می باشد .

قیمت کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب

قیمت کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب در مقایسه با سایر نمونه های مشابه بازار و با در نظر گرفتن خدمات پس از فروش خود به مراتب مناسب بوده و جهت استفاده در پروژه های بزرگ یا انبوه سازان می تواند گزینه ی مناسبی به حساب آید .

بهترین قیمت کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب را از فروشگاه برق ساختمانی و صنعتی ایران ادیسون کسب نمائید و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن با ضمانت سلامت کالا تحویل بگیرید . فروش انواع کلید و پریز روکار و توکار زیر فی بازار لاله زار تهران بصورت عمده و تک با برند های استاندارد .

لازم به ذکر است که هنگام خرید کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب حتما به طرح جعبه و نشان استاندارد بر روی کارتن آن دقت فرمائید . متاسفانه در سال های اخیر عدده ای سودجو با تولید محصولات بی کیفیت مشتریان را با برند پارت الکتریک گمراه کرده .

برند

پارت الکتریک

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

مدل

روکار

کلید و پریز

پارت الکتریک, روکار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید زنگ روکار پارت مدل شهاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه تولیدی پارت الکتریک شرکت پارت الکتریک تولید کننده انواع محصولات کالای برقی با نشان استاندارد ملی ایران نیز می باشد ؛ که با بیش از سه دهه فعالیت در صنف الکتریک پیشتاز در نمونه های مشابه بازار نیز می باشد و توانسته فعالیت گسترده و قیمت مناسب بازار هدف خود را بدست آورد . گروه تولیدی پارت الکتریک تولید کننده انواع سیم رابط برق ، کلید و پریز ( بارانی ، توکار و روکار ) ، سیستم تهویه ، دو شاخ و سه راهی صنعتی نیز می باشد . که طیف گسترده ای از کالا های برقی را شامل می شود .

26,500 تومان