کابل ۲×۲.۵ افشارنژاد خراسان

قیمت بر اساس هر حلقه 100 متری؛

کابل 2 در 2.5 (2.5*2) افشارنژاد خراسان؛

دارای گواهی استاندارد ملی ایران و ce اروپا؛

سطح مقطع 2*2.5؛

برند: گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

3,900,000 تومان100 متری

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت کابل ۲×۲.۵ خراسان

قیمت کابل ۲×۲.۵ خراسان یا کابل 2 در ۲/۵ افشان با برند افشارنژاد خراسان محصولی با کیفیت نیز می باشد. کابل 2*2.5 خراسان در مقایسه با سایر نمونه های بازار دارای ویژگی بارز بوده است. این برند با بیش از سه دهه فعالیت دارای طیف گسترده ای از محصولات نیز می باشد.

قیمت کابل ۲×۲.۵ خراسان (کابل 2×2.5 افشارنژاد) تشکیل شده از دو رشته سیم در سایز 2.5 با روکش پی وی سی pvc مشکی است. این کابل و سایر محصولات افشارنژاد خراسان دارای گواهی استاندارد ملی ایران؛ و سایر گواهی نامه های معتبر بین المللی همچون ce اروپا نیز می باشد.

قیمت کابل 2*2.5 خراسان

قیمت کابل ۲×۲.۵ افشان

ارائه قیمت کابل ۲×۲.۵ افشان بسته به موارد مختلفی نیز تعیین می گردد. این موارد را بطور خلاصه اینگونه نام می بریم:

  • نوع سیم یا کابل؛
  • سایز سیم یا کابل؛
  • نوع خشک و افشان؛
  • برند تولید کننده؛
  • میزان مس مصرفی؛
  • اخذ گواهی نامه های معتبر؛

هیچ چیز جلب توجه مشتریان را همانند یک کابل با کیفیت برتر و به قیمت مناسب نمی‌تواند داشته باشد، و قیمت کابل ۲/۵×۲ دقیقاً این ادعا را برآورده می‌کند. با این کابل بی‌نظیر، تجربهٔ شما از اتصالات برق به یک سطح جدید ارتقا پیدا می‌کند.

این کابل با ضخامت ۲×۲.۵ طراحی شده تا بهترین انتقال برق را فراهم کند، به‌طوری‌که از هر نقطه به هر نقطه، انرژی به بهترین شکل ممکن جریان پیدا کند. برخی از ویژگی‌های برجسته شامل مقاومت در برابر خوردگی و عمر طولانی بدون افت کارایی هستند.

با خرید کابل ۲×۲.۵ خراسان ، شما به‌راحتی قدم به دنیای اتصالات با کیفیت و پایداری می‌گذارید. این کابل به شما اطمینان می‌دهد که در هر شرایطی، از کارکرد عالی برق برخوردار خواهید بود.

با یک نگاه به قیمت و عملکرد، این کابل نخستین انتخاب برای هر کسی است که به دنبال اتصال برق مطمئن و موثر است. سفر خود را با قیمت کابل 2 در 2.5 افشان شروع کنید و تجربهٔ اتصال برق بی‌نظیر را احساس کنید.

قیمت کابل 2*2.5 خراسان

آیا به دنبال یک کابل با کیفیت برای پروژه‌ی خود هستید؟ ما به شما کابل 2*2.5 خراسان را با بهترین قیمت ارائه می‌دهیم! این کابل نه تنها با قدرت و کارآیی بالا طراحی شده است بلکه همچنین در هر نوع پروژه‌ی شما به عنوان یک انتخاب ایده‌آل درخشیده است.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت، قیمت کابل 2*2.5 خراسان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اطمینان از عملکرد بی‌نقص در پروژه‌های شماست. با قابلیت انتقال داده‌ها و انرژی با سرعت بالا، این کابل به شما اطمینان می‌دهد که همه چیز به روانی و به دقت انجام می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این کابل، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی مختلف است. با قابلیت کارکرد در دماهای مختلف و در مقابل ضربه و فشار، این کابل به شما اطمینان می‌دهد که در هر شرایطی، پروژه‌ی شما با پایداری ادامه خواهد یافت.

همچنین، با طراحی کاربردی و زیبا، این کابل به راحتی قابل استفاده است و به پروژه‌ی شما زیبایی اضافه می‌کند. با دو رشته 2.5 میلیمتری، این کابل مناسب برای انتقال داده‌ها و انرژی در پروژه‌های مختلف است.

با انتخاب قیمت کابل ۲×۲.۵ خراسان ،  شما به عنوان یک حرفه‌ای از بهترین استانداردهای کیفیت و عملکرد برخوردار خواهید بود. از این به بعد، هر پروژه‌ی شما با اعتماد و قدرت انجام خواهد شد.

اکنون با خیال راحت و اطمینان خاطر، این کابل را به پروژه‌ی خود اضافه کنید و نتایج باورنکردنی را تجربه کنید! یکی از سایزهای پر فروش برند افشارنژاد خراسان قیمت کابل ۲×۴ نیز می باشد.

برند

گروه صنعتی افشارنژاد خراسان

استاندارد

دارد

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

سطح مقطع

2*2.5

تعداد رشته سیم

2 رشته

نوع سیم و کابل

افشان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کابل ۲×۲.۵ افشارنژاد خراسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افشار نژاد خراسان گروه کارخانجات افشار نژاد خراسان تولید کننده انواع سیم و کابل افشان و خشک با بهترین کیفیت با بیش از سه دهه فعالیت کار خود را در سال 1345 آغاز نموده و هم اکنون با بیش از 400 نیروی کاری به عنوان اولین برند آشنا و ممتاز در ایران مشغول به کار می باشد . این واحد تولیدی واقع در استان خراسان رضوی توزیع کننده به تمامی نقاط کشور نیز می باشد . فروشگا آنلاین ایران ادیسون عهده دار فروش محصولات کارخانه افشار نژاد خراسان زیر قیمت بازار لاله زار تهران نیز می باشد

3,900,000 تومان100 متری