پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا renda

پنل ایفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا renda

برند: شرکت تکنما

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

پنل ایفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا renda

سلام به دوستان عزیز که به دنبال یک راهکار مدرن و کارآمد برای ارتباط با مهمانان خود هستند! آیا تمایل دارید تا تجربه ای بی نظیر از امنیت و راحتی را با یک پنل ایفون تصویری بی نظیر تجربه کنید؟ در اینجا ما با کالای برق لاله زار تهران، پنل ایفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا Renda، رونمایی می‌کنیم!

آیا شما هم از تجربه صوتی بهتری برای ارتباط با مشتریان خود بهره‌مند شدید؟ با استفاده از قیمت آیفون صوتی الکتروپیک دو طبقه ، این امکان در دسترس شماست!

مدل 698 رندا Renda از پنل ایفون تصویری الکتروپیک یک انتخاب استثنایی برای افرادی است که به دنبال کیفیت بالا و عملکرد بی‌نقص هستند. این پنل با طراحی شیک و زیبا، نمایشگر رنگی بزرگ و کیفیت تصویر بالا، تجربه‌ای بی‌نظیر از ارتباط با مهمانان شما را فراهم می‌کند.

با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، پنل ایفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا Renda امکانات فراوانی را ارائه می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این پنل می‌توان به قابلیت‌های تشخیص چهره، اتصال به شبکه اینترنت، و قابلیت اتصال به تلویزیون‌های هوشمند اشاره کرد.

با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، همه می‌توانند به راحتی از این پنل استفاده کنند و از تمامی ویژگی‌های آن بهره‌مند شوند. با پنل ایفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا Renda، امنیت خانه‌تان را به سطح بالاتری برسانید و از هر نقطه‌ای دنیا به آن دسترسی داشته باشید.

آیا می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از امنیت و ارتباط را تجربه کنید؟ پنل ایفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا Renda منتظر شماست!

برند

شرکت تکنما

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

سفید

گارانتی

2 سال

آیفون تصویری

الکتروپیک, پنل آیفون تصویری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 698 رندا renda”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *