قوطی کلید پلاستیکی (معمولی)

  • تولید شده با مواد پلاستیکی نو؛
  • رنگ بندی؛
  • با ابعاد 7*7 سانتیمتر؛
  • عمق 5 سانتیمتر؛
برند: گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

1,800 تومان

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

قوطی کلید پلاستیکی

قوطی کلید پلاستیکی یا قوطی کلید معمولی از آن دسته کالا برقی بوده، که در مرحله نازک کاری ساختمان استفاده می شود. قیمت قوطی برق به همین جهت باید از جنس و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار باشد. تا در هنگام استفاده و نصب آن درون دیوار آسیبی نبیند. این نوع محصول از مواد پلیمری پلاستیکی نو تولید می گردد.

نکته دیگر آن بوده که قوطی کلید پلاستیکی یا قوطی برق مواد نو وظیفه حفاظت از انتهای سیم و کابل و کلید و پریز به همراه مکانیزم آن را عهده دار است. به همین سبب باید در خرید و تهیه این محصول برقی دقت لازم را داشت تا از کیفیت مناسبی بر خوردار باشد.

قیمت قوطی کلید معمولی

قوطی کلید پلاستیکی و مزیت ها

یکی از مزیت های قوطی کلید معمولی این هست که پس از گذشت زمان دچار خورد شدگی نمی شود. و کلید و پریز برق شما را بطور مستحکم و پایدار سرای جای خود نگه می دارد. این مهم موجب افزایش ایمنی و کیفیت بالا در اجرای سیستم و کار تاسیسات برقی ساختمان و سایر سازه ها می شود.

قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام کشیدن دو شاخه، پریز برق از سر جای خود جدا و کنده شود. قوطی برق موادنو با استفاده از عمق بالا و استاندارد و دنده های مناسب کناری از این امر جلو گیری می کند. همچنان که کاری تمیز و ایمن را به مصرف کننده ارائه می دهد.

قیمت خرید قوطی کلید برق

قیمت قوطی کلید معمولی

قیمت قوطی کلید معمولی به برند های تولید کننده آن، رنگ بندی نرم بازار و میزان خرید مشتریان بستگی دارد. از آنجا که مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول از پلاستیک نو بوده. قیمت بالاتری از مواد off و ضایعات را دارا است. مواد OFF نیز همان پلاستیک ضایعات است.

شما مشتریان گرامی جهت کسب نازل ترین قیمت قوطی کلید پلاستیکی یا موادنو با سایت ایران ادیسون تماس حاصل فرمائید. کالای برق درخش میر با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در بخش لوله نسوز و اتصالات برق خم سرد و خم گرم، قیمتی مناسب را به مصرف کنندگان گرامی خود ارائه می دهد.

کاربرد اصلی قوطی برق پلاستیکی

کاربرد اصلی این نوع کالای برقی حفظ و نگهداری از مکانیزم کلید و پریز و اتصال سیم و کابل به آن نیز می باشد. این نوع از محصولات برقی در دسته اتصالات لوله خم سرد و خم گرم قرار دارند. که این حفاظت و نگهداری را از اتصال به لوله برق نیز انجام می دهند.

این معقوله آنگونه بوده که سیم و کابل هایی که از درون لوله های برقی عبور کرده وارد این آن می شوند. این اتصال امن باعث شده تا سیم و کابل ها هیچگونه درز و ارتباطی با محیط خارجی و مصالح نداشته باشد. و باع افزایش هرچه بهتر ایمنی در برقکشی شوند.

وزن 0.9 کیلوگرم
ابعاد 6 × 6 × 3 سانتیمتر
برند

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

رنگ

سفید, قرمز, مشکی

جنس بدنه

پلاستیک

کشور سازنده

ایران

لوله و اتصالات

قوطی کلید و پریز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی کلید پلاستیکی (معمولی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,800 تومان