برند

لیست قیمت لوله برق سه ستاره سمنان

5/5 - (2 امتیاز)

قیمت لوله برق سه ستاره سمنان

قیمت لوله برق سه ستاره سمنان و پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان برندی آشنا و با اصالت در دسته لوله خم سرد و خم گرم نیز به حساب می آید. لوله سه ستاره سمنان جهت عایق بندی سیم و کابل می باشد. این محصول به عنواع قدیمی و شناس ترین لوله پی وی سی در بخش برقی شناخته می شود.

این برند با نام لوله برق سه ستاره سمنان نیز شناخته می شود. همچنین تولیدات آن به رنگش مشکی بوده که بر روی هر شاخه از لوله آن هولوگرام طلایی رنگ نصب گردیده است. در سایز 13 (20) و 16 (25) هر تعداد 20 شاخه لوله برقی در بسته بندی پلاستیکی قرار گرفته؛ تا لوله سالم به دست مشتری برسد.

قیمت لوله برق سه ستاره سمنان

شرکت لوله برق ستاره نسوز سمنان

لوله برق ستاره نسوز سمنان (پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان) به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت موفق به اخذ گواهی استاندارد ملی ایران گردیده. استفاده از فرمولاسون ویژه و درصد استاندارد استفاده از ماده اولیه پی وی سی pvc دال بر این موضوع نیز می باشد.

لوله برق سه ستاره سمنان محصولی از شرکت با اصالت پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان است. این برند با بیش از دو دهه فعالیت و استفاده از بهترین متریال، لوله pvc را بصورت عمده و انبوه بفروش می رساند.

لوله برق ستاره نسوز سمنان شرکت پلیمر سازان سه ستاره نسوز که محصولی از شهر سمنان بوده، اجناس خود را از سایز 20 (13.5) تا سایز 63 تولید می نماید. این واحد تولیدی تمامی محصولات را در روکش پلاستیکی بسته بندی کرده تا بار بصورت سالم بدست مصرف کننده برسد.

استاندارد لوله برق ستاره سمنان

استاندارد لوله برق ستاره سمنان به پارامترهای ختلفی بستگی دارد. که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. برای کسب نشان استاندارد در مرحله اول استفاده از مواد پلیمری بکار رفته در تولید آن را مورد آزمایش قرار می دهند.

اولین آیتم مهم که مورد سنجش قرار گرفته شده، میزان استفاده از درصد مناسب پی وی سی pvc در لوله برق نیز می باشد. همانطور که مشخص بوده استفاده از پی وی سی pvc در طول آن است. در مرحله بعد میزان استفاده از این ماده پلیمری نیز می باشد.

شرکت لوله برق ستاره سمنان با نشان تجاری ویژن پلیمر؛ با توجه به رعایت اصول تولیدی نشان استاندارد را کسب کرده است. رعایت موارد استاندارد در استفاده از مواد پی وی سی pvc و سایر افزودنی ها این مهم را محقق کرده است.

لوله خم سرد سه ستاره سمنان

لوله خم سرد سه ستاره سمنان یکی از محصولات متفاوت این کارخانه می باشد. لوله خم سرد ستاره سمنان توان خم خوردن بدون حرارت را دارد ک هدر سالیانه گذشته کیفیت خود را به مشتریان و سازندگان پس داده است. این محصول از مواد روان کننده و استابلایزرها تولید شده که مقاومتش بیشتر شده است.

پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان

قیمت لوله برق نسوز سه ستاره سمنان

قیمت لوله برق نسوز سه ستاره سمنان در دو نوع برقی و فاضلابی تقسیم می گردند. هر کدام از این موارد خود در چند دسته تقسیم بندی شده و قیمت این کالاها را تعیین می کند. قیمت نمونه ها برقی در مقایسه با مدل فاضلابی به مراتب پایینتر است.

در لوله های برق عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله سه ستاره سمنان و فی آن نقش دارند. این عوامل عبارت از: جنس (پی وی سی،فلزی،پلاستیکی) سایز (بطور کلی از سایز 20 تا 63) وزن و برندیگ کارخانه تولید کننده می باشد. قیمت نمونه فلزی از سایر موارد بیشتر بوده و بعد از آن نوع نسوز است.

قیمت لوله برق سه ستاره سمنان

برای کسب اطلاع از بروزترین قیمت لوله برق سه ستاره سمنان و برند تجاری ویژن پلیمر سازان با ما در کالای برق ایران ادیسون همراه باشد. این واحد توسط فروشگاه درخش میر نماینده و عاملیت فروش در لاله زار تهران را دارا می باشد.

قیمت لوله برق ستاره سمنان

 اتصالات لوله برق سه ستاره سمنان

اتصالات شامل طیف گسترده ای بوده که موجب فراهم ساختن اتصال در اجزا لوله برق ساختمان نیز می شود. همچنین اتصالات در دو بخش تقسیم شده که شامل: اتصالاتی که جهت ارتباط بین دو لوله مورد استفاده قرار می گیرد. و اتصالاتی که بین لوله و اتصال نهایی سیم و کابل را جهت ایمنی پوشش می دهند.

اتصالات که ارتباط میان دو قیمت لوله سه ستاره سمنان را فراهم ساخته شامل: زانویی، بوشن و سه راهی می باشد. و اتصالاتی که موجب ارتباط لوله با اجزا دیگر شده شامل: براس بوشن، قوطی کلید و پریز، جعبه فیوز مینیاتوری، جعبه تقسیم و گلند نیز می باشد.

بوشن لوله سه ستاره سمنان

بوشن لوله برق pvc ستاره نسوز سمنان از مواد پی وی سی pvc تولید شده و در دو نوع بوشن بلند و بوشن کوتاه تقسیم بندی می گردد. همچنین بوشن که برای ارتباط دو لوله بوده د سایزهای مختلفی تولید می شود. سایزهای بوشن شامل 13 (20)، 16 (25) و 21 (29) بوده که بسته به سایز لوله انتخاب می شود.

زانویی لوله برق سمنان

زانویی نیز همانند بوشن از دسته اتصالاتی بوده که موجب ارتباط میان دو لوله شده، و وظیفه تغییر مسیر و زاویه دار نمودن را دارد. لذا استفاده از زانویی باعث افزایش ایمین و کیفت در سیستم برق سازه شده و نصب لوله را برای برقکاران ساده کرد. ضمن اینکه سرعت عمل را بالا می برد.

زانویی خود انواع مختلفی دارد که هرکدام با توجه به نیاز و انتخاب برقکار استفاده می شود. مجموعه این موارد شامل: زانویی عصایی، زانویی کوتاه، زانویی دوردار نیز می باشد. و هر کدام از این موارد دارای سایز بندی است. سایز آنها شامل 20 (13)، 25 (16)، 29 (21)، 36 (32) و 40 می باشد.

این سایزها با توجه به سایز قیمت لوله برق سه ستاره سمنان انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه زانویی در دو جنس پی وی سی pvc و فلزی (گالوانیزه) تولید می گردد. در نمونه گالوانیزه تنها مدل زانویی کوتاه و زانویی بلند موجود می باشد. نمونه فلزی دارای رزوه بوده و بصورت پیچی به لوله متصل می گردد.

قیمت لوله برق ستاره نسوز سمنان

جعبه فیوز مینیاتوری

جعبه فیوز مینیاتوری از جنس پلی کربنات پلاستیکی و فلزی گالوانیزه تولید می شود. این نوع از محصولات در دو نوع روکار و توکار عرضه شده و با توجه به نیاز برقکار انتخاب می شود. وظیفه اصلی آن محافظت از فیوز مینیاتوری و اتصال سیم و کابل به آن می باشد.

جعبه فیوز یا تابلو برق مینیاتوری در نمونه پلی کربنات دارای ابعاد و سایزهای مختلف می باشد. سایز این نوع کالا عبارت است از: 2 تایی، 4 تایی، 6 تایی، 8 تایی، 12 تایی، 16 تایی، 18 تایی، 24 تایی و 36 تایی است. تمامی این سایزها دارای نمونه توکار و روکار می باشد.

قوطی کلید و پریز

قوطی برق نوعی از اتصالات بوده که محافظت از ارتباط میان سیم و کابل و مکانیزم کلید و پریز را بر عهده دارد. استفاده از این نوع اتصال لوله ستاره نسوز سمنان  بصورت توکار بوده و دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

قوطی برق در سه نوع نسوز پی وی سی pvc، پلاستیکی (موادنو و گرانول) و فلزی یا گالوانیزه تولید می شود. در نمونه پی وی سی و پلاستیکی قطعاتی جانبی همچون رابط قوط نیز می باشد. رابط خود وسیله ای برای اتصال میان دو قوطی کلید و پریز نیز می باشد.

قوطی کلید و پریز خود دارای انواع مختلفی بوده که شامل: قوطی کلید با عمق زیاد یا عمیق، قوطی برق کناف یا درایوال (کنافی)، قوطی با رابط و بدون رابط، قوطی موادنو، قوطی نسوز سه ستاره سمنان نیز می باشد.

این موارد با برندهایی مختلفی تولید شده و کیفیت آنها متفاوت می باشد. این موارد همچون قوطی کلید بست، قوطی برق شایلین، آریا، مهسان، 110، لگراند، دلند، مدنا، طرح لگراند، عمق شو و.. می باشد.

براس لوله برق ستاره سمنان

براس بوشن نیز قطعه ای بوده که در دو نوع پلاستیکی و برنجی تولید می گردد. نوع پلاستیکی آن در سایز 16 (25) و 13 (20) در رنگهای زرد و مشکی عرضه می شود. وظیفه آن اتصال میان لوله برق سه ستاره نسوز سمنان با قوطی کلید و پریز بوده تا سیم به راحتی از قوطی برق عبور کند.

سخن پایانی این بوده که لوله نسوز سمنان با برند پلیمر سازان سه ستاره نسوز سمنان برندی دیرینه بوده و از اصالت بالایی برخوردار است. در حال حاضر در لوله های برقی رتبه یک فروش را به خود اختصاص داده و امتحان خود را طی سالیان طولانی پس داده است.

برای ارائه بهترین قیمت لوله سه ستاره سمنان با برند لوله برق ستاره سمنان با کالای برق درخش میر ارتباط حاصل فرمائید. ایران ادیسون عهده دار فروش این نوع محصول در تعداد بالا بوده و آماده همکاری با پروژه های بزرگ و انبوه سازان می باشد.

لازم به ذکر است تا اشاره نمائیم برند پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان خود بصورت مجزا عرضه می شود. همچنین این برند متفاوت از لوله سازان سه ستاره سمنان است. کیفیت این دو برند در سطح یکسان بوده و هر دو مورد در بسته بندی پلاستیکی نیز می باشند.

در تمامی شاخه های برند پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان و لوله سازان سه ستاره دارای هولوگرام طلایی بوده که نماد اصل بودن کالا است. همچنین کد 10 رقمی استاندارد حک شده بر روی لوله خود گواه از اصل بودن و تفاوت این دو برند می باشد.

جهت تماشای تس استحکام این برند وارد بخش آپارات سایت ایران ادیسون شوید!

نماینده لوله برق سه ستاره سمنان

کالای برق درخش میر دارنده سایت ایران ادیسون iranedison، نماینده فروش لوله برق سه ستاره سمنان و پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان در لاله زار جنوبی می باشد. همچنین کالای برق درخش میر عهده دار فروش انواع لوله و اتصالات برق ساختمان، انواع کابلشو مسی و آلومینیومی، انواع بست همچون بست چنگالی نیز می باشد.

کالای برق درخش میر (ایران ادیسون iranedison) محصولات خود را در دو انبار دپو و نگهداری می کند. هر کدام از این انبارها وظایف و محصولات ویژه خود را عرضه می دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • انبار شماره 1: این انبار بالاتر از میدان امام خمینی و ابتدای خیابان فردوسی جنب ایستگاه گاز ناحیه واقع گردیده. وظیفه انبار فردوسی تامین محصولات درون شهری و اطراف تهران بزرگ نیز می باشد.
  • انبار شماره 2: این انبار که بخش عمده ای از لوله برق ستاره نسوز سمنان را در خود جای داده، جهت ارسال محصولات و بارهای مخصوص شهرستان ها و پروژه های بزرگ نیز می باشد. انبار شماره 2 در ابتدای آزادراه تهران ساوه و در منطقه فیروز بهرام واقع گردیده است.

کالای برق درخش میر نماینده انحصاری و ارائه دهنده قیمت لوله برق ستاره نسوز سمنان و پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان در لاله زار نیز می باشد. همچنین درخش میر جهت راحتی و سهولت مشتریان خود اجناسی را تحت عنوان کالای جوری جنس و اتصالات لوله عرضه می نمایند. برخی از این اقلام که طیف گسترده ای دارد شامل:

  • فروش انواع بوشن
  • فروش انواع براس بوش
  • فروش انواع جعبه فیوز مینیاتوری
  • فروش انولع قوطی کلید و پریز
  • ارائه انواع زنجیر لوست (جوشی و باز)
  • انواع سایز فریم هالوژن سقفی
  • انواع بست اسپیت، یکطرفه، بست چنگالی و کمربندی
  • ریل بست چنگالی

لوله خم سرد ستاره سمنان و خم گرم

در صنعت تاسیسات برق ساختمان، استفاده از لوله‌ سه ستاره سمنان برای انتقال سیم‌ و کابل‌ های الکتریکی بسیار رایج است. این لوله‌ ها به دو نوع خم سرد و خم گرم تقسیم می‌ شوند. در این بخش از مطلب برند ستاره نسوز سمنان به معرفی تفاوتهای اساسی بین این دو نوع خمش لوله و کاربردهای آنها پرداخته شده است.

  • لوله خم سرد سه ستاره سمنان

لوله‌ برق سه ستاره سمنان نوع خم سرد یکی از انواع متداول لوله ها هستند. این نمونه برای نصب بدون نیاز به حرارت مناسب هستند. از نظر قیمت، لوله‌ خم سرد معمولاً گرانتر از نمونه‌ های خم گرم هستند. دلیل این تفاوت قیمتی مرتبط با استفاده از مواد شیمیایی و افزودنی‌های کمتر در تولید لوله‌های خم سرد است.

کاربرد لوله خم سرد ستاره سمنان :

لوله‌ خم سرد ستاره سمنان برای مکان‌ هایی هستند که نیاز به تغییر مسیرهای لوله دارند، اما نیاز به حرارت خم‌ شدن معاف‌ اند. این ویژگی می‌تواند در مکان‌های محدود یا با دسترسی محدود به کمک‌ کننده باشد. همچنین، لوله برق ستاره نسوز سمنان خم سرد برای استفاده در سیستم برقکشی ساختمان و نصب‌ مختلف هستند.

  • لوله خم گرم ستاره سمنان

لوله‌ خم گرم ستاره سمنان مناسب برای مواردی هستند که نیاز به خم‌ شدن دقیق و زاویه‌ دار نمودن لوله‌ ها دارند. لوله سه ستاره سمنان خم گرم معمولاً در پروژه‌ هایی با مسیرها و اتصالات پیچیده استفاده می‌ شوند. به عنوان مثال، در سیستم‌ های برقکشی با نقاط خم‌ شدن مختلف، لوله‌ های خم گرم مفیدند.

در انتخاب بین لوله‌ برق سه ستاره سمنان نسوز خم سرد و گرم، باید نیاز‌ و شرایط پروژه را در نظر بگیرید. لوله‌ خم سرد برای نصب با دسترسی بدون حرارت مناسب است. در حالی که لوله‌ خم گرم برای پروژه‌ هایی با نیاز به خم‌ شدن دقیق بوده. انتخاب درست می‌ تواند به بهبود عملکرد سیستم برقکشی کمک کند.

با توجه به تفاوت‌های مهم بین لوله‌ برق ستاره نسوز سمنان در نمونه خم سرد و خم گرم، باید مراعات دقیقی در انتخاب آنها داشتند. در زیر به برخی از عوامل موثر در انتخاب مناسب برای پروژه های خاص اشاره کرد:

1. نیاز به حرارت
اگر پروژه شما نیاز به لوله‌های خم‌شدن لوله‌ها با زوایای مختلف دارد و حرارت می‌دهد، لوله‌ پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان نمونه خم مناسبترند. این نوع لوله‌ها به دقت در خم‌شدن و تغییر شکل پذیرفته‌شده و می‌توانند در مکان‌های مختلف پروژه‌ها استفاده شوند.

2. دسترسی به حرارت
در برخی موارد، دسترسی به منابع حرارتی ممکن نیست. در چنین شرایطی، لوله‌ سه ستاره سمنان خم سرد بهتری می‌باشند. زیرا برای نصب آنها نیاز به حرارت وجود ندارد و امکان استفاده در مکانهای محدود به وجود وجود دارد.

3. پیچیدگی نصب
اگر پروژه دارای اتصالات و انحناهای پیچیده باشد، لوله‌ برق سه ستاره سمنان نسوز خم گرم ممکن است بهترین انتخاب باشد. این نوع لوله‌ها به ایجاد اتصالات دقیق و زاویه دار کمک می‌کنند و برای سیستم‌های پیچیده برقکشی مفیدند.

4. بودجه پروژه
بودجه پروژه ممکن است در انتخاب لوله‌ها باشد. لوله‌ برق ستاره نسوز سمنان نمونه خم سرد معمولاً ارزان‌تر از نمونه‌های خم گرم هستند. بنابراین، مناسب باید با در نظر گرفتن محدودیت های مالی صورت پذیرد.

5. محیط محل نصب
نوع محیط و شرایط محل نصب نیز مهم است. برای محیط‌هایی که دارای حجم و تغییر دما هستند، لوله‌های برق PVC نسوز خم سرد است که مقاومت بهتری داشته باشد.

6. اندازه و قطر لوله
با توجه به اندازه و قطر مورد نیاز برای قیمت لوله سه ستاره سمنان ، میان خم سرد و خم گرم باید انجام شود. لوله‌های خم گرم معمولاً برای قطرهای بزرگتر مناسب‌اند، در حالی که لوله‌های خم سرد بهترین برای قطرهای کوچکتر هستند.

با در نظر گرفتن این عوامل و نیازهای پروژه خود، می‌توان لوله‌ پلیمر سازان ستاره نسوز سمنان را برای انجام کارهای الکتریکی در ساختمان‌ها انتخاب کرد. انتخاب درست می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم برقکشی و همچنین کاهش هزینه‌ها کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *