مجله محصولات

بوشن لوله برق و زانویی

4.7/5 - (3 امتیاز)

فهرست مطالب

قیمت براس بوشن لوله برق pvc ، پلاستیکی و زانویی پی وی سی pvc و برنجی (براز بوش) زیر فی بازار لاله زار در انتهای صفحه نیز می باشد. این محصولات که در دسته اتصالات قیمت لوله خم سرد برق و پلی آمید قرار دارد، در سایز و جنس مختلف تولید می گردند. این محصولات در دو نوع فلزی و pvc تولید می شود.

بوشن لوله برق و زانویی

زانو لوله برق بسته به سایز و جنس لوله برق دارای مواردی همچون زانویی پی وی سی pvc، پلاستیکی نیز می باشد. این نوع کالای تاسیسات برقی جهت انتقال مسیر و زاویه دار نمودن لوله برق pvc نسوز و پلاستیکی در کنج و کناره ها نصب می گردد. همچنین موجب افزایش سرعت در برقکاری می شوند.

زانویی لوله برق از سایز 13 یا 20 شروع شده و در جنس های پی وی سی pvc و پلاستیکی دارای انواع مختلفی همچون نمونه کوتاه، بلند و عصایی نیز می باشند. زاویه این کالا بطور معمول در 90 درجه تولید شده؛ اما در برخی موارد زاویه زانویی به سفارش مشتری کمتر از 90 درجه تولید می گردد.

قیمت بوشن لوله برق پی وی سی

شناخت زانویی لوله برق

زانو لوله برق پی وی سی pvc و پلاستیکی با کیفیت بالا در سرعت و ارائه نظم کاری در تاسیسات برق ساختمانی و صنعتی امر بسزایی را ایفا می نماید. در تولید و نصب این نوع از کالاها برقی باید به نکات و مواردی که درادامه به آن اشاره خواهیم کرد توجه فرمائید.

ابتدا باید بدانیم که بهترین نوع زانویی لوله برق تولید به روش قالبی و تزریق آن می باشد. نوع دیگر تولید این کالا به روش سنتی بوده که با برش لوله به سایزهای ریز و خم گرم دادن تولید می گیرد. نمونه قالبی به دلیل فاقد بودن از برامدگی در مسیر لوله موجب عبور هرچه بهتر سیم و کابل ساختمانی و صنعتی می گردد.

براس بوشن لوله برق پلاستیکی

براس بوش لوله برق جهت اتصال لوله به قوطی کلید پلاستیکی، جعبه تقسیم فلزی و پلاستیکی و جعبه فیوز مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید شده که در نوع فلری دارای رزوه بوده و عموما از جنس فلز برنج تولید می گردد.

رعایت نظم و دقت به مواردی که در ایمنی تاسیسات برقی ساختمانی و صنعتی تاکید شده موضوع مهمی به حساب می آید. همچنین نصب زیر ساخت باید بگونه ای باشد تا در طول زمان هیچ گونه آسیبی به سیستم برقکشی نرساند. از اینرو باید از مخصولات با کیفیت و کاربردی در این مهم استفاده نمود.

براس بوشن لوله برق در نوع پلاستیکی و پی وی سی pvc از جمله این محصولات تکمیل کننده به شمار می آیند. اتصال ایمن و با کیفیت میان لوله برق پی وی سی pvc یا فلزی گالوانیزه باقوطی کلید و پریز باعث حفظ هرچه بهتر لز سیم و کابل عبوری از درون آن شده است.

قیمت بوشن فلزی برق

بوشن لوله برق فلزی

برای بوشن پلاستیکی جهت اتصال میان لوله برق و قوطی کلید و پریز برق مورد استفاده قرار گرفته، که نام دیگر آن براز نیز می باشد. این کالا در دو نوع کوتاه و بلند در جنس های پی وی سی pvc، پلاستیکی و گالوانیزه تولید می گردد. براس بوشن از سایز 13 (20) و 16 (25) ارائه می گردد.

لوله برق فلزی خود دارای اتصالاتی بوده که از جنس خود تولید می گردند. بطور مثال بوشن لوله برق گالوانیزه که دارای رزوه بوده نیز تولید می گردد. همجنین براس بوشن از جنس برنجی مناسب برای اتصال لوله برق گالوانیزه به جعبه تقسیم نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *