کابلشو مسی 25

  • کابلشو سایز 25 ؛
  • سوراخ پیچ 8؛
  • برای سوراخ پیچ خارج نرم تماس بگیرید؛
  • مناسب سیم نمره 35؛
  • جنس مسی با آبکاری قلع اندود؛
  • دارای ضخامت و طول لوله بلند؛
  • جهت طراحی کابلشو با ابعاد خاص تماس حاصل فرمائید؛
  • دارای ضخامت و طول لوله مسی بلند شهید باهنر؛
  • برند kl ، کلولته و کلاته موجود است؛
(3 customer reviews)

9,900 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

4.3/5 - (3 امتیاز)

کابلشو 25 مسی قلع اندود

کابلشو 25 کلوته و کلاته تولید شده از آلیاژ مس برای متصل نمودن سیم سایز 25 مسی به سیستم برقی همچون ترمینال، تابلو برق، باطری و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سایز 25 با سوراخ پیچ 8 در برابر دیگر سایزهای کابلشو مسی مصرف بالایی را به خود اختصاص داده است. بیشترین کاربرد آن در نصب تابلو برقهای صنعتی و ساختمانی می باشد.

قیمت کابلشو نمره 25 مسی در مقایسه با نمونه های کابلشو بی متال 25 dtl1 و dtl2 به مراتب کمتر نیز می باشدو دلیل این موضوع استفاده از تکنولوژی و تجهیزات خاص در تولید نمونه محصولات بی متال نیز می باشد.

کابلشو مسی 25 بطور استاندارد و نرم سیستم برقی، با سوراخ پیچ خور نمره 8 تولید می گردد. سوارخ پیچ نمره 10، 12، 16 نیز از دیگر موارد در تولید سایز 25 نیز می باشد. همچنین مشتریان گرامی جهت سفارش سوراخ پیچ های خارج از نرم بهتر بوده تا با کالای برق درخش میر تماس حاصل فرمائید.

سوراخ پیچی که در کابلشو تعبیه شده، نقطه اتصال آن به تابلو برق می باشد. این اتصال توسط پیچ که معادل نمره 8 بوده صورت گرفته است. سایز این سوراخ پیچ باید به گونه ای باشد تا سیم را بخوبی در نقطه مد نظر نگهداری کند. هر سایز کابلشو بطور استاندارد سوراخ پیچ مخصوص خود را دارد.

قیمت کابلشو 25 کلوته

بهترین قیمت کابلشو 25 کلوته با کیفیتی بالا و آبکاری قلع اندود را در سایت ایران ادیسون (iranedison) خریداری نمایئید. همچنین برای خریدهایی در تعداد بالا و نمونه هایی که نیاز به طراحی از روی نقشه دارد، بهتر بوده تا با ما ارتباط بر قرار کنید. سیستم فروش خارج از نرم قیمت خاص خود را می طلبد.

لازم است تا بدانید که قیمت کابلشو مسی 25 نیز با توجه به وزن آن تعیین می گردد. میزان مس مصرفی در تولید این کالای برقی مشخصه ای جهت میزان فی آن می باشد. همچنین فعالیت هایی اضافی همچون چاکدار نمودن، زاویه دادن 45 درجه و تولید با لوله مسی بلند تر از دیگر موارد است.

کابلشو مسی نمره 25

جهت کسب اطلاع در رابطه از اینکه کابلشو چیست؟ و کاربرد آن چه می باشد؛ مارا دنبال فرمائید.

کاربرد کابلشو مسی 25

کابلشو 25 مورد استفاده برای سیم نمره 25 از جنس مس نیز می باشد. قطر لوله (گوشت آن) و طول آن باعث افزایش راندمان بیشتر در سیستم برق رسانی و جلوگیری از نوسانات برق نیز می شود. بیشترین مصرف این سایز در تابلو برق سازه های ساختمانی و نیمه صنعتی می باشد.

کابلشو مسی 25 که در فروشگاه آنلاین ایران ادیسون ارائه شده؛ با لوله مسی مرکزی گروه کارخانجات “مس شهید باهنر” تولید می شود. همچنین این کالا با بهترین آبکاری از نوع قلع اندود به مصرف کنندگان ارائه می گردد. کیفیت در طول و قطر لوله مسی که در تولید استفاده شده، طبق استاندارد جهانی در تولید رعایت گردیده.

سایز قبل از این محصول عبارت است از: کابلشو 16

سایز بعد از این محصول عبارت است از: کابلشو 35

جنس بدنه

مس

کشور سازنده

ایران

سوراخ پیچ نرم

سوارخ 8

نوع آبکاری

قلع اندود

3 reviews for کابلشو مسی 25

  1. حسام

    قیمت کاملشو ۲۵ تون درسته واسه خرید

    • iran edison

      در جال جاضر در تاریخ این پاسخ بله.

  2. مهدی انصاری

    سلام قیمت کابلشو ۲۵ بر اساس وزن مشخص میشه؟ قیمت الان شما بروز هستش؟

  3. محمد دانیالی

    سلام و عرض ادب قیمت کابلشو ۲۵ بر اساس وزن محاسبه میشود؟ ابکاری خود مس قیمتش همین هست اگر بخوایم؟

    • iran edison

      سلام جناب جواب این سوال شمارو در همون قسمت سایز 35 که نظر دادید، نوشتم جناب. کابلشو مسی 25 قیمتش بر اساس وزن، نمره و نوع آبکاری تعیین میشه. آبکاری مس قیمتش به دلیل سفارشی بودن محصول بالاتر هستش.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9,900 تومان