لوله برق pvc سازند پلیمر سمنان سایز 20 (13) 1000گرم

  • لوله برق سپانو پلیمر سمنان؛
  • سایز 20 یا 13.5 یا 2؛
  • وزن هر شاخه 1000 گرم؛
  • قیمت بر اساس هر شاخه شش متری؛
  • دارای گوای استاندارد ایزان؛
  • قطر خارجی لوله معادل 20 میلیمتر؛
  • ضخامت لوله 2 میلیمتر؛
  • نماینده فروش: کالای برق درخش میر؛
  • برای خرید سایر سایزها مسیر زیر را طی فرمائید؛
    منو: لوله برق> لوله برق pvc> سازند پلیمر سمنان؛
  • شماره استاندارد 7367668966؛
برند: صنایع شیمیایی سازند پلیمر سمنان

40,000 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

لوله برق 13 سمنان یا سایز 20 یا 2

قیمت لوله برق 20 سمنان سازند پلیمر سمنان سایز یا قیمت لوله برق 13 یا 20 وزن 1000 گرم بسیار مناسب بوده و یکی دیگر از محصولات برند سپانو می باشد. که برای محافظت و انتقال انواع سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرد؛ و بصورت توکار نصب می گردد. در ادامه بیشتر به ویژگی ها و مشخصات آن می پردازیم.

گروه کارخانه صنایع شیمیایی سازند پلیمر سمنان با برند سپانو تولید کننده لوله برق خم سرد و خم گرم پی وی سی و یو پی وی سی (pvc upvc) جهت مصارف برقی و فاضلابی می باشد. و با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه صنعت پلیمر واقع در شهرک صنعتی سمنان، سرآمد تولید .

قیمت لوله برق 20 سمنان

بهترین قیمت لوله برق 20 سمنان

تولیدات لوله برق 20 سمنان

قیمت لوله برق 20 سمنان سازند پلیمر سمنان و قیمت لوله برق 13 در وزن های 800،900،1000 گرم تولید می گردد. همچنین با استفاده از دانش و فرمولاسیون روز دنیا توانسته محصولی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. این محصول در تمامی سایزهای استاندارد تاسیسات برق که در جدول زیر به آن اشاره شده است تولید می گردد.

ردیف   سایز لوله وزن لوله
1 1.5*20 gr 800
2 1.8*20 gr 900
3 2*20 gr 1000
4 1.5*25 gr 1000
5 2*25 gr 1200
6 1.8*32 gr 1500
7 1.8*40 gr 1900
8 2.4*50 gr 2400

شرکت سپانو پلیمر سمنان علاوه بر تولید قیمت لوله برق 2 خم سرد و خم گرم، تولید کننده انواع لوله های فاضلابی، زانویی، سه راهی، دوراهی و محصولات پلیمری دیگر نیز می باشد. که همگی آنها دارای گواهی نامه استاندارد ملی ایران نیز می باشد.

قیمت لوله برق 2 سمنان

قیمت لوله برق 2 سمنان برند سازند پلیمر

استاندارد قیمت لوله برق 13 سازند

استاندارد و قیمت لوله برق 13 سمنان دارای گواهی استاندارد ملی ایران به شماره ثبت 7367668966 نیز می باشد. همچنین مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاع از صحت و سقم استاندارد کالا، شماره ثبت آن را به سامانه پیامکی 10001517 که متعلق به اداره استاندارد می باشد ارسال نمایند.

همچنین لوله برق 2 سمنان برند سازند پلیمر سمنان با تاسیس واحد آزمایشگاهی، علاوه بر نشان ملی استاندارد ایران توانسته است گواهی فنی آزمایشگاهی، گواهی رعایت حقوق مصرف کننده، گواهی تشویقی اداره استاندارد، تائیدیه وزارت صنعت معدن تجارت، گواهی کنترل کیفیت، استاندارد بین المللی iso9001: 2015 2017 را کسب نماید.

طبق پروتکل های استاندارد شرکت برق توانیر وابسته به وزارت نیرو، استفاده از لوله های pvc و upvc در تاسیسات برق ساختمان الزامی می باشد!

ویژگی و قیمت لوله برق 2

قیمت لوله برق 2 سمنان برند سازند پلیمر سمنان سایز 20 با توجه به مواد اولیه مورد استفاده شده در آن و فرمولاسیون ویژه از کیفیت بالایی برخوردار است. استفاده درست در درصد بندی مواد اولیه همچون پی وی سی pvc، استابلایزر، محرک ها و روان کننده ها عامل اصلی کیفیت و مقاومت در تولید این نوع لوله نیز می باشد.

همچنین در قیمت لوله برق 13 سمنان برند سازند پلیمر سمنان مرحله اکستروژن (فشرده سازی مواد) بصورت آهسته و دقیق صورت می گیرد. تا مقاومت لوله در طی گذشت زمان بالا رود؛ از آنجا که سرعت تولید این محصولات جهت کیفیت هرچه بهتر کاهش یافته، این شرکت چهار خط تولیدی را برای لوله پی وی سی اختصاص داده است.

مهم ترین ویژگی لوله برق 13 سمنان برند سازند پلیمر سمنان نسوز بودن آن است؛ این محصول در برابر حرارت ناشی از سیم و کابل و آتش مقاوم بوده؛ و غیر قابل اشتعال می باشد. که در هنگام آتش سوزی و رعایت پروتکل های ایمنی امری حائز اهمیت می باشد و به گسترش آتش کمک نمی کند.

قیمت لوله برق 20 سمنان سازند پلیمر سمنان سایز 13 عایق مناسب برای سیم و کابل می باشد. و در برابر فرسایش محیطی همچون رطوبت هوا، سائیدگی، نور خورشید، خوردگی و فشار ناشی از بتن و سیمان بسیار مقاوم است. وزن کم آن در مقایسه با مدل فلزی، خود مزیتی مهم به حساب می آید.

همچنین وزن کم خود هزینه نصب و هزینه حمل و نقل را کاهش می دهد که خود توجیح اقتصادی در ساخت سازه دارد؛

واحد فروش و خدمات مشتریان سازند پلیمر سمنان

مجموعه درخش میر واقع در تهران خیابان لاله زار، واحد فروش لوله برق 20 سمنان سازند از سایز 20 تا 63 نیز می باشد و محصولات خود را به کلیه نقاط ایران ارسال می نماید. این واحد صنفی کلیه کالای برق خود را در اختیار فروشگاه ایران ادیسون قرار داده تا بتوان خدمات بهتری به مشتریان گرامی ارائه داد.

همچنین برای خرید آسان محصولات انواع اتصالات قیمت لوله برق 13 در اختیار مشتریان برای فروش قرار داده می شود. سرعت سریع در ارسال کالا و اقلام وابسته به آن، ضمانت بار ارسالی تا مقصد، کرایه حمل پایین درون شهری، توان تامین کالا در تعداد بالا برای پروژه های بزرگ از دیگر خدمات درخش میر نیز می باشد.

انبار مرکزی لوله برق 13

واحد فروش سازند (درخش میر) لوله و اتصالات برق را با چهار انبار در نقاط مختلف استان تهران توزیع می نماید. تا بتوان محصولات را به سرعت دست مشتریان خود ارسال نماید، و هزینه حمل و نقل را کاهش دهد. همچنین این واحد در حال تاسیس انبار پنجم خود در منطقه لواسانات تهران نیز می باشد. انبارهای درخش میر:

  • انبار شماره یک واقع در تهران پایین تر از میدان بهارستان نبش کوچه نظامیه جهت ارسال به شرق تهران و باربری های جنوب تهران؛
  • انبار شماره دو واقع در تهران میدان امام خمینی ابتدای خیابان فردوسی نبش پست گاز منطقه جهت ارسال به شمال و غرب تهران؛
  • انبار شماره سه واقع در تهران ابتدای جاده ساوه بعد از عوارضی (به سمت تهران) ورودی فیروز بهرام جهت ارسال به شهرستان بصورت مستقیم؛
  • انبار شماره چهار واقع در تهران میدان امام خمینی ابتدای خیابان لاله زار پاساژ ادیسون طبقه زیر همکف جهت ارسال اجناس خورد به تهران و اداره پست؛

لوله برق خم سرد

یکی دیگر از محصولات برند سپانو لوله برق خم سرد سازند پلیمر می باشد که از سایز  و 20 تولید می گردد. لوله خم سرد سازند نشکن بوده و دارای کیفیت ممتازی می باشد؛ و با توجه به قیمت مناسب آن محصولی پر فروش نیز به حساب می آید و بسیاری از برقکاران مایل به استفاده از آن می باشند.

از آنجایی که قیمت لوله برق 13 خم سرد سازند پلیمر سمنان نیازی به حرارت ندارد، و تنها با یک فنر به راحتی در نقطه مورد نظر زاویه دار می شود، سرعت عمل در کار تاسیسات برق سازه را بالا برده و نیاز چندانی به اتصالات لوله همچون زانویی نمی باشد که خود هزینه ای را از دوش مصرف کننده کم می نماید.

قیمت لوله برق 20 سمنان سپانو پلیمر سمنان سایز 13 از وزن 800 گرم با رنگ سفید و آبی روشن به مشتریان اعلام می گردد. و دارای گواهی استاندارد ملی ایران نیز می باشد. وزن کم، کیفیت بالا، غیر قابل اشتعال بودن، عایق مناسب برای الکتریسیته ساکن از دیگر ویژگی های این کالای برق به شمار می آید.

قیمت لوله برق 20 سمنان

قیمت لوله برق 20 سمنان سازند سایز 13 برقی در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار، با این کیفیت به مراتب کمتر می باشد. قیمت این نوع کالا با توجه به وزن، سایز و نوع خم سرد یا خم گرم نیز مشخص می شود.

این شرکت با چهار خط تولیدی سرعت کار خود را در مرحله اکستروید پایین آورده تا بهترین محصول را به مشتریان خود ارائه دهد؛

چرا قیمت لوله برق 13 سمنان ؟

امروزه استفاده از لوله های پی وی سی در تاسیسات ساختمان اجباری بوده، از آنجایی که قیمت لوله برق 13 سمنان برند سازند از کیفیت بالایی برخوردار است. و رنگ روشن آن (آبی روشن) گویای این کیفیت است، استفاده از این نوع کالای برق توصیه ایران ادیسون می باشد؛ همچنین این نوع کالا توجیح اقتصادی آن نمایان است.

سازندگان و ناظران به جهت رعایت ایمنی در سازه می بایست لوله ای نسوز که غیر قابل اشتعال باشد انتخاب نمایند. لوله برق سایز 13 که در گذر زمان دچار آسیب دیدگی و خطرات احتمالی ناشی از سیم و کابل نشود، با توجه به تمامی این موارد سپانو پلیمر می تواند بهترین گزینه برای مصرف کننده باشد.

اطلاعات بیشتر: در تولید لوله برق 2 سمنان پی وی سی رنگ کالا امر بسیار مهمی می باشد. زیرا برخی از سودجویان که به دنبال کلاهبرداری هستند و ایمنی یا حقوق مصرف کننده برای آنها اهمیتی ندارد. لوله برق را با مواد ضایعات و گرانول تولید می نمایند و جهت پنهان کردن آن از رنگ تیره برای تولید استفاده می کنند.

قیمت لوله برق 13 سمنان برند سازند پلیمر سمنان برند سپانو با در نظر گرفتن کیفیت و متریال مورد استفاده شده در آن اصلی ترین عامل فروش این کالا به شمار می آید!

برند

صنایع شیمیایی سازند پلیمر سمنان

سایز

20 (13.5) (2)

جنس بدنه

pvc

رنگ

سفید

استاندارد

دارد

طول هر شاخه

6 متر

وزن

1000 گرم

کشور سازنده

ایران

رنگ بندی

ندارد

تعداد در بسته

20 شاخه

قطر خارجی لوله

20 mm

نوع خمش

خم سرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله برق pvc سازند پلیمر سمنان سایز 20 (13) 1000گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارخانه تولیدی صنایع شیمیایی سازند پلیمر سمنان برند سپانو واقع در شهرک صنعتی سمنان.واحد فروش فروشگاه درخش میر واقع در لاله زار

40,000 تومان