لامپ فیلامنتی 8 وات نمانور آسیا

  • لامپ led اشکی فیلامنت؛
  • 8 وات توان مصرفی؛
  • مدل اشکی + کندل؛
  • یک سال ضمانت تعویض؛
برند: شرکت نمانور آسیا

75,900 تومان

3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

قیمت لامپ فیلامنتی 8 وات نمانور

استفاده از لامپ‌های فیلامنتی یکی از راه‌های زیبایی‌بخشی به دکوراسیون داخلی است. لامپ فیلامنتی 8 وات نمانور با قیمت مناسب خود، روشی آسان برای افزودن لمسه‌ی انعطاف‌پذیری و زیبایی به فضای شماست.

با توانایی بالا، این محصول برقی می‌ تواند نور کافی را فراهم کند تا اتاق شما را روشنایی دهد. طراحی شیشه‌ای فیلامنتی باعث ایجاد یک الگوی نور زیبا و گرم می‌شود که همچنین می‌تواند به عنوان یک اشتراک بصری در فضای شما عمل کند.

لامپ فیلامنتی 8 وات نمانور با توجه به مصرف کم انرژی خود، نه تنها برای محیط زیست مفید است، بلکه می‌تواند به کاهش قابل توجهی در صورت حساب قانونی نور بپردازد. با عمر مفید طولانی، شما نیازی به تعویض مکرر آن ندارید، بنابراین برای مدت طولانی از زیبایی و نور آن لذت خواهید برد.

قیمت لامپ فیلامنتی 8 وات نمانور مناسب است، اما کیفیت آن همچنان برتری دارد. با استفاده از این لامپ، نه تنها می‌توانید فضای خود را روشن کنید، بلکه به دکوراسیون داخلی خاص خود یک لمسه نهایی اضافه کنید.

احساس کنید که هر زاویه از فضای خود را به زیبایی و دلنشینی تبدیل کرده‌اید، با استفاده از این کالای برقی روشنای مورد استفاده در منازل و محیط های باز.

لامپ فیلامنتی نمانور

در جستجوی یک لامپ کلاسیک اما با سبک مدرن؟ لامپ فیلامنتی نمانور همان چیزی است که به دنبالش هستید. با طراحی زیبا و فیلامنت‌های شفاف، این لامپ هم نور و هم جلوه‌ای روشنایی به فضای شما می‌بخشد.

با لامپ فیلامنتی نمانور، تجربه‌ای دیگر از نورفیکس را تجربه کنید. این لامپ با استفاده از تکنولوژی روز، نوری را فراهم می‌کند که همچنان به زیبایی‌های گذشته ادامه می‌دهد. با نور آفتابی و گرمی که این لامپ ایجاد می‌کند، هر اتاقی را به فضایی دل‌نشین و دوست‌داشتی تبدیل می‌کند.

طراحی این کالای برقی به‌گونه‌ای است که به آسانی می‌توانید آن را در هر محیطی مورد استفاده قرار دهید. از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب یا حتی فضاهای کاری، لامپ فیلامنتی نمانور با سبکش جایگاه ویژه‌ ای در هر مکان پیدا می‌کند.

از زوایای مختلف دیداری، این کالای برقی را می‌توان به عنوان یک آثار هنری نیز مشاهده کرد. با الگوهای منحصر به فرد فیلامنت و شفافیت منحصر به فرد، این لامپ هر نگاهی را به خود جلب می‌کند و جلوه‌ای استثنایی به فضای شما می‌بخشد.

آیا شما نیز تمایل به تجربه این زیبایی‌ها دارید؟ اگر بله، لامپ فیلامنتی نمانور گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.

لامپ شمعی فیلامنتی نمانور

با لامپ شمعی فیلامنتی نمانور ، جادوی روشنایی را به داخل خانه‌تان بیاورید. زیبایی و طراوت را با این لامپ‌های شمعی کلاسیک به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید. با طراحی فیلامنتی خاص، این لامپ‌ها به هر فضا یک لمس شیک و دلپذیر می‌دهند.

به دنیایی از گرمایی و زیبایی خوش‌آمدید، جایی که این کالای برقی می‌تواند آن را زیباتر کند. این لامپ‌ ها با تکنولوژی نور فیلامنتی، نوری را ایجاد می‌کنند که حس زیبایی و دلچسبی را به فضاهای شما می‌ بخشد. با نوری که از این لامپ‌ها منتشر می‌شود، همه‌ی جزئیات دکوراسیون شما به شکل جذابی برجسته خواهند شد.

این محصول به شما اجازه می‌دهند تا از زیبایی ساده و ظرافت استفاده کنید. با طراحی کلاسیک ولی مدرن خود، این لامپ‌ها می‌توانند به هر نوع دکور و سبک موجود در خانه‌تان متناسب شوند. از نمای خانه‌ی داخلی گرفته تا فضاهای کاری و تجاری، لامپ شمعی فیلامنتی نمانور به هر جا که نصب شود، جذابیت و دلچسبی را به همراه دارد.

با نور آرام و آشنای این لامپ‌ها، می‌توانید لحظاتی دلنشین و آرامش‌ بخش را در خانه‌ تان تجربه کنید. زیبایی ساده، اما با نفوذی عمیق، لامپ شمعی فیلامنتی نمانور بهترین انتخاب برای آنانی است که به دنبال افزودن یک تم دلپذیر و گرم به فضاهای خود هستند.

برند

شرکت نمانور آسیا

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

آفتابی و مهتابی

گارانتی

1 سال

روشنایی

لامپ اشکی و شمعی, نمانور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامپ فیلامنتی 8 وات نمانور آسیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت نمانور اسیا شرکت نمانور اسیا تولید کننده انواع سیستم های روشنایی همچون انواع لامپ، چراغ، پنل، پروژکتور، ریسه شلنگی، چراغ خطی و ... ، با تکنولوژی های ال ای دی ، اس ام دی ، سی او بی ، فلوروسنت . قیمت محصولات شرکت نما نور آسیا بهترین قیمت محصولات روشنایی شرکت نما نور اسیا را از فروشگاه ایران ادیسون بخواهید. فروش کلیه محصولات این شرکت زیر قیمت کالای برق لاله زار

75,900 تومان