لامپ حبابی 7 وات نمانور مدل A55

  • قیمت لامپ 7 وات حبابی؛
  • دارای یک سال گارانتی (هنگام مرجوع لامپ،ارائه فاکتور الزامیست)،
  • مدل کریستال A55،
  • در صورت خرید عمده برای پروژه تماس بگیرید.
برند: شرکت نمانور آسیا

33,200 تومان

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

امتیاز دهید

لامپ نمانور آسیا

برند نم نور ؛ قیمت لامپ 7 وات حبابی مدل کریستال با تکنولوژی ال ای دی LED زیر فی بازار و دی جی کالا ارائه می گردد. محصولات شرکت نمانور آسیا دارای طول عمر بالا (35000) و استاندارد کیفی بالا و مناسبی نیز می باشد. لامپ 7 وات یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت نیز به حساب می آید.

شرکت نما نور تولید کننده انواع محصولات روشنایی و برقی در ایران نیز می باشد. این محصولات شامل: انواع لامپ، پنل LED، پروژکتور، چراغ های LED و SMD، چراق سقفی، خطی، هالوژنی، لامپ های فلورسنتی شیشه ای، لامپ هالوژن، لامپ ادیسونی (فیلامنت)، چراغ های ریلی و ریسه شلنگی نیز می باشد.

لامپ 7 وات نمانور حبابی

لامپ 7 وات حبابی ال ای دی شرکت نما نور از سه بخش بدنه پلاستیکی، حباب طلقی سفید رنگ مات و برد ال ای دی led با کیفیت که طول عمر بالایی دارد تشکیل شده است. این نوع از لامپ بطور کامل در کشور ایران و دانش بالای داخلی تولید می گردد. ضمانت و پشتیبانی محصولات این شرکت ویژگی اصلی آن است.

قیمت لامپ 7 وات نمانور حبابی نما نور با توجه به استاندارد و خدمات ارائه دهنده این شرکت به مراتب بصرفه است. همچنین کلیه محصولات این کارخانه دارای گواهی معتبر استاندارد ملی ایران می باشد. گستردگی در فروش در سطح کشورمان و ارائه خدمات پس از فروش هرچه بهتر به مشتریان و فروشندگان اصلی دیگر است.

فروشگاه ایران ادیسون iranedison (کالای برق درخش میر) متعهد به ارائه مرجوعی 24 ساعته نیز می باشد. همچنین ایران ادیسون کلیه محصولات نمانور را به مدت یک سال و تاریخ درج شده بر روی لامپ اعمال به گارانتی می کند. ضمن اینکه ارائه فاکتور و جعبه بسته بندی هنگام ارائه الزامی است.

ویژگی محصولات نما نور

لامپ ال ای دی 7 وات کارخانه نما نور به دلیل استفاده از جنس بدنه پلاستیکی و طلق حبابی مناسب از وزن کمی برخوردار است. همچنین توان مصرفی ارائه دهنده آن معادل 7 وات بوده که آن را بطور واقعی و استاندارد با نور طبیعی و مناسب به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

کیفیت بالای برد ال ای دی (led) باعث شده تا هیچگونه افت توانی در طول زمان ایجاد نکند. و همواره نور یکدست با شعاع پخش مناسب و استاندارد را ایحاد نماید. جنس طلق و کیفیت مواد استفاده شده در محصولات نما نور، نوری یکنواخت و منظم را انتشار می دهد. و باعث شده تا چشم مصرف کننده دچار خستگی نشود.

از دیگر ویژگی های لامپ 7 وات نمانور حبابی نمانور سرپیچ با کیفیت و استاندارد که از بهترین متریال تولید شده می باشد. همچنین طلق پلاستیکی با کیفیت آن از هرگونه شکستگی این کالای برقی جلو گیری می نماید. این طلق بطور پیچی با رزوه به بدنه متصل شده و از برد ال ای دی محافظت می کند.

این نوع برد ال ای دی (led) در صورت آسیب و سوختن به راحتی قابل تعمیر می باشد. زیرا چیپ CHIP این نوع بردها بطور موازی به یکدیگر متصل شده و با سوختن هر کدام، به دیگری آسیبی نمی رساند. جنس مناسب بیس هدایت کننده حرارت یکی از دلایل افزایش طول عمر لامپ ال ای دی حبابی می باشد.

استاندارد لامپ ال ای دی 7 وات

لامپ ال ای دی 7 وات نمانور و دیگر محصولات این شرکت با تمامی قطعات بطور کامل در کشور ایران تولید می گردد. شرکت نمانور در سالهای اخیر گواهی واحد نمونه تولید استانی، گواهی رعایت حقوق مصرف کننده، گواهی ce اروپا و سایرین را را در یافت نموده است.

لامپ ال ای دی 7 وات و دیگر محصولات شرکت نما نور دارای گواهی استاندارد ملی ایران بوده است. همچنین این مجموعه توانسته با احداث واحد آزمایشگاهی و کنترل کیفیت، محصولی ممتاز به مشتریان خود ارائه دهد. این امر در فروش و توسعه شرکت نقش بسزایی داشته است.

قیمت لامپ 7 وات حبابی

ایران ادیسون متعد شده تا بهترین قیمت لامپ 7 وات حبابی شرکت نما نور را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین برای مشتریانی که محصول را در تعداد بالا برای پروژه ها (تعداد در کارتن) خریداری کنند، درصد قابل توجهی را کسر خواهیم کرد. (برای خرید تعداد تماس بگیرید)

قیمت لامپ 7 وات حبابی نمانور در مقایسه با دیگر کالای موجود در بازار بسیار مناسب می باشد. و جهت استفاده در پروژه های بزرگ می تواند گزینه ای مقرون به صرفه باشد!

ایران ادیسون iranedison به پاس همکاری و خرید بالای 50 عدد (تعداد در کارتن) مشتریان گرامی، ذرصد قابل توجهی از قیمت لامپ 7 وات حبابی را ;sv خواهد کرد. جهت اطلاعات بیشتر برای خرید پروژه ها و ارگان ها با ما تماس حاصل فرمائید.

مشخصات لامپ 7 وات حبابی نما نور

توان مصرفی لامپ ال ای دی (led) حبابی نما نور معادل 7 وات است. که این عدد برخلاف برخی تولید کنندگان که به دنبال سودجویی اند و توان مصرفی اصلی را ارائه نداده واقعی می باشد. قرار دادن تعداد کمی از چیپ های (chip) ال ای دی و بکارگیری چیپ بی کیفت عامل اصلی افت نور به توان است.

همچنین بهره نوری ابن نوع لامپ 7 وات حبابی معادل 83 لومن بر وات (L/M) بوده است. این محصول با دو رنگ آفتابی (زرد) و مهتابی (سفید) در ابعاد ۹۲ × ۵۰ میلی متر (ml) تولید می گردد. سرپیچ لامپ ال ای دی 7 وات نما نور از نوع معمولی می باشد.

برند

شرکت نمانور آسیا

استاندارد

دارد

جنس بدنه

ABS

کشور سازنده

ایران

رنگ

آفتابی و مهتابی

گارانتی

1 سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامپ حبابی 7 وات نمانور مدل A55”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت نمانور اسیا شرکت نمانور اسیا تولید کننده انواع سیستم های روشنایی همچون انواع لامپ، چراغ، پنل، پروژکتور، ریسه شلنگی، چراغ خطی و ... ، با تکنولوژی های ال ای دی ، اس ام دی ، سی او بی ، فلوروسنت . قیمت محصولات شرکت نما نور آسیا بهترین قیمت محصولات روشنایی شرکت نما نور اسیا را از فروشگاه ایران ادیسون بخواهید. فروش کلیه محصولات این شرکت زیر قیمت کالای برق لاله زار

33,200 تومان