بوشن لوله برق یکسر دنده 20 یا 13.5

بوشن یکسر دنده پی وی سی pvc سایز یا 20 برقی

برند: گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

7,200 تومان

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

5/5 - (1 امتیاز)

بوشن یکسر دنده 20 یا سایز 13.5

بوشن یکسر دنده 20 یا 13.5 پی وی سی pvc تولید کالای برق درخش میر سایت ایران ادیسون (iranedison) واقع در لاله زار نیز می باشد. این سایز بونش جهت اتصال به لوله برق 20 خم سرد یا خم گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع بوشن لوله

بوشن لوله برق وسیله ای مکانیکی است که برای عایق کاری سیم های برقی که از آن عبور می کنند در لوله نصب می شود. این بوشن ها برای جلوگیری از تماس سیم های برق با لوله فلزی و ایجاد عایق الکتریکی استفاده می شود.

بوشن لوله های الکتریکی در کاربردهای مختلفی از جمله تولید، انتقال و توزیع برق و همچنین در محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شود.

تعریف:

بوشن یکسر دنده  یک وسیله عایق است که برای عایق کاری سیم های برقی که از لوله عبور می کنند استفاده می شود. بوش معمولا از مواد عایق مانند چینی، شیشه یا پلاستیک ساخته می شود. بوشن به گونه ای طراحی شده است که به طور محکم در دهانه لوله قرار می گیرد و یک مهر و موم برای جلوگیری از ورود رطوبت یا سایر آلاینده ها ایجاد می کند.

اهمیت بوشن یکسر دنده 13 یا 20

بوشن لوله های الکتریکی اجزای ضروری در تاسیسات الکتریکی هستند، زیرا وسیله ای برای جداسازی سیم های الکتریکی از محیط اطراف فراهم می کنند. آنها برای عایق بندی هادی های ولتاژ بالا از لوله فلزی استفاده می شوند و از اتصال کوتاه و آسیب احتمالی به سیستم الکتریکی جلوگیری می کنند.

علاوه بر این، آنها یک وسیله ایمن و قابل اعتماد برای عبور کابل های الکتریکی از دیوارها، کف ها و سایر سازه ها را فراهم می کنند.

انواع:

بوشن لوله های الکتریکی در انواع مختلفی موجود است که هر کدام برای برآوردن نیازهای کاربردی خاص طراحی شده اند. برخی از انواع متداول بوشینگ لوله های الکتریکی عبارتند از:

بوشن های چینی: بوش های چینی رایج ترین نوع بوش لوله های برقی هستند. آنها از یک ماده سرامیکی ساخته شده اند که در برابر قوس الکتریکی، گرما و خوردگی بسیار مقاوم است. بوشینگ های چینی در انواع کاربردهای ولتاژ بالا از جمله ترانسفورماتورهای قدرت، قطع کننده مدار و تابلو برق استفاده می شوند.

بوشن های پلاستیکی: بوش های پلاستیکی از مواد مختلفی از جمله PVC، نایلون و سایر ترموپلاستیک ها ساخته می شوند. آنها سبک، بادوام و در برابر خوردگی شیمیایی بسیار مقاوم هستند. بوش های پلاستیکی معمولا در کاربردهای ولتاژ پایین از جمله سیم کشی های مسکونی و تجاری استفاده می شود.

بوشن فلزی: بوش های با روکش فلزی برای استفاده در کاربردهای فضای باز طراحی شده اند و معمولاً از عایق چینی یا شیشه ای ساخته می شوند که در محفظه فلزی مقاوم در برابر آب و هوا قرار گرفته اند. آنها در انواع برنامه های ولتاژ بالا از جمله خطوط انتقال و تجهیزات پست استفاده می شوند.

کاربرد بوشن یکسر دنده 20 یا بوشن پیچی

بوشن پیچی لوله های الکتریکی در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله تولید، انتقال و توزیع برق و همچنین در محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شود. برخی از کاربردهای رایج بوشینگ لوله های الکتریکی عبارتند از:

ترانسفورماتورهای قدرت: بوشن لوله های الکتریکی برای تامین عایق هادی های ولتاژ بالا که از پوشش ترانسفورماتور عبور می کنند استفاده می شود.

قطع کننده های مدار: بوشن های لوله های الکتریکی برای عایق کاری هادی های ولتاژ بالا که از محفظه قطع کننده مدار عبور می کنند استفاده می شود.

تابلو برق: بوشن لوله های الکتریکی برای تامین عایق هادی های ولتاژ بالا که از محفظه تابلو عبور می کنند استفاده می شود.

سیم کشی مسکونی و تجاری: بوشن لوله های برق برای عایق کاری سیم های الکتریکی که از دیوارها، کف ها و سایر سازه ها در ساختمان های مسکونی و تجاری عبور می کنند استفاده می شود.

بوشن پیچی لوله الکتریکی یک جزء ضروری در تاسیسات الکتریکی است. این وسیله ای برای جداسازی سیم های الکتریکی از محیط اطراف، جلوگیری از اتصال کوتاه و آسیب احتمالی به سیستم الکتریکی را فراهم می کند. بوشینگ لوله های الکتریکی در انواع مختلفی موجود است که هر کدام برای برآوردن نیازهای کاربردی خاص طراحی شده اند.

برخی از انواع متداول بوشن لوله های برقی عبارتند از بوش های چینی، پلاستیکی، شیشه ای و روکش فلزی. هر نوع بوش خواص منحصر به فرد خود را دارد که آن را برای کاربردهای خاص مناسب می کند.

به عنوان مثال، بوشن چینی معمولا در کاربردهای ولتاژ بالا استفاده می شوند، در حالی که بوش های پلاستیکی در کاربردهای ولتاژ پایین استفاده می شوند. بوشینگ لوله های برق در کاربردهای مختلفی از جمله ترانسفورماتور برق، قطع کننده مدار، تابلو برق و سیم کشی مسکونی و تجاری استفاده می شود.

به طور خلاصه، اهمیت بوشن لوله های الکتریکی را نمی توان نادیده گرفت. آنها نقش مهمی در تضمین ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم های الکتریکی دارند و وسیله ای برای جداسازی سیم های الکتریکی از محیط اطراف فراهم می کنند.

نوع بوش مورد استفاده بستگی به کاربرد خاص دارد و انتخاب نوع بوش مناسب برای اطمینان از بهترین عملکرد و ایمنی سیستم الکتریکی ضروری است.

برند

گروه بازرگانی صنعتی درخش میر

سایز

20 (13.5) (2)

جنس بدنه

pvc

کشور سازنده

ایران

مدل

کوتاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بوشن لوله برق یکسر دنده 20 یا 13.5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7,200 تومان